Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om noen? Har jo hode-skulder-kne og tå.. Vi har to øyne som du kan se med..... Fingrene våre spiller vi med... men så kommer jeg ikke på fler............ noen andre?
b10na&lillegull Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Vi har to øyne som vi kan se med, og en munn vi kan le med, vi kan smake og vi kan føle og selv bestemme hva vi vil gjøre, og vi kan lukte en appelsin, og du kan føle med hånden din
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Takk,men det var den jeg mene som nr 2 på lista mi... noen fler? hi
b10na&lillegull Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Ja, såklart ! Leste litt for fort "vi har ei tulle med øyne blå, og silkehår og to ører små og midt i fjeset en liten nese så stor som så" Så kommer jeg ikke på fler :/
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Den husket jeg ikke. men den er jo fin den og! Takk takk! Hi
Dahleramp1981 Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Sansesang Alle små og store menn'sker har to øyne og de aller fleste øyne kan se godt Alle farger kan du se med dine øyne rødt og blått og gult og grønt og hvitt og sort Øyne er bra å ha tra-la-la-la for øynene hipp hurra! Alle små og store menn'sker har to ører og de aller fleste ører hører godt På hver sin side sitter de og hører alle lyder de kan høre det er flott Ører er bra å ha tra-la-la-la for ørene hipp hurra! Alle små og store menn'sker har en tunge og de aller fleste tunger smaker godt Du kan rekke ut og..(et eller annet).... din tunge og smake surt og søtt og tørt og vått Ører er bra å ha tra-la-la-la for ørene hipp hurra!
Dahleramp1981 Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Det la seg ut før jeg var ferdig! Tunge er bra å ha tra-la-la-la for tunga mi hipp hurra Alle små og store menn'sker har to hender og de aller fleste hender føler godt hvis du klapper på en god venn som du kjenner kan du kjenne inni deg at det er flott! hender er bra å ha tra-la-la-la For hendene hipphurra! Tunge verset: "Du kan gape opp og rekke ut din tunge, og smake."...osv er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå