umuliusen Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har mistet to ganger i fjor.Har nå prøvd uten hell å bli gravid siden januar igjen, men ingen hell.Hadde begynt å vente mensen etter 26-28 dager som er min vanlige syklus, men plutselig kom mensen etter bare 23 dager. Kan det ha vært nok en tidlig SA? Noen som vet? Jeg er så deppa nå at jeg vet virkelig ikke om jeg orker å prøve mer..Føler det helt håpløst. Tenker at dersom jeg skulle bli gravid, så kommer jeg vel bare til å miste igjen. Har ikke tid til å dra en masse til lege for å få hjelp med urtredniger o.l., jobber jo fullt. Noen som kan komme med noen trøstende ord? Tips?
*shehasmyheart* Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hei:) Sånn holdt jeg også på. Eller retter sagt syklusen holdt på sånn;) Ikke alltid det er noen forklaring på det. Den bare "flytter litt på seg". I mitt tilfelle var det noen cyster på eggstokken. Ikke farlige. De forsvant av seg selv. Sier ikke at det er det du har. Men at det mange ganger ikke er så alvorlig som vi tror med en gang:) Jeg har også mistet, uten å si mer om det. Jeg velger å tro at no godt venter på oss:) Vi får prøve å være optimister:) Håper syklusen din retter seg igjen:) (Tror ikke en får utredning før en har mistet 3 ganger. Så ille som det høres ut). Jeg krysser det jeg har, og håper alt ordner seg:) Og det gjør det!!!
umuliusen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Takk for trøstende ord. Syster-gjør de vondt i magen noe sted? Jeg innbiller meg at jeg har hatt litt vondt i magen, men det er jo vondt å vite om det bare er mensen som gjør vondt.
*shehasmyheart* Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 De kan gjøre vondt ja. De første jeg hadde, merket jeg ikke noe til. Det var gynekologen som så de. Det kan gjøre vondt når de sprekker. Ei venninne hadde veldig vondt når de sprakk! Jeg hadde en igjen nå. Den merket jeg litt (trodde det var mensen som kom). Etter det gyn. sa, så er det vist ganske vanlig å få cyster av og til....
umuliusen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Takk for informasjonen. Får gå inn på nettet og lese litt om dette.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå