Gå til innhold

Noen som har hørt om dette??? Plis se her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag, han var vist bekymret for meg....

Hadde fått noe stoffer i urinen min, så de skulle sende det til sykehuset. Så hadde jeg for MYE vann i kroppen så det kunne være farlig for meg... (Aldri hørt om før) Men han sendte et skriv til sykehuset så skulle de ta kontakt med meg når de hadde fått skrivet, hvis ikke så MÅTTE jeg ringe sykehuset til fredag, skal på ultralyd og sjekke...

Men da lurer jeg på..

Hva sjekker de??

Og kan det være at de setter igang fødsel??

Syns dette var veldig skummelt og høre. Er førstegangsfødende, er 38+4..

blodtrykket var på 90/65.. (Blodtrykket har vært ustabilt hele svangerskapet, vært fra 110/75 og helt ned til 50/45)

Men trodde også at hode skulle være festet nå, men det var det jo ikke, men det var på vei ned...

Blir redd jeg, veldig lyst til og begynne og grine...

Håper noen andre har hørt om dette og kan svare meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke stoffer var det i proteinen din da? Proteiner kanskje? Trenger ikke bety noe, men kan være en begynnende svangerskapsforgiftning. Men blodtrykket ditt var jo fint, så tror ikke det er noe fare.

Ellers er det vanlig å få vann i kroppen i slutten. Jeg har det også, men var mye verre sist gang uten at det var noe fare. Så tror ikke du trenger bekymre deg :-)Tror ikke det er nok til at de setter i gang fødsel. Men i verste fall må du ta det litt mer med ro siste tiden, skader nok ikke uansett.

Skrevet

Mente selvsagt å spørre hvilke stoffer det var i urinen ;-)

Skrevet

Jeg har også en lege som har gjort meg urolig noen ganger. Hun har sendt meg til sykehuset to ganger for ul og div.

Begge gangene har det vist seg at det ikke er noe å bekymre seg for og nå i ettertid har hun forklart at hun ikke har så mange fødekvinner hos seg. Derfor synes hun det er fint å får en "second opinion" som hun sier, med en gang noe ikke er helt etter boka.

Kanskje det er slik din lege også tenker?

Hvis du blir veldig urolig av det ville jeg ringt legen med en gang og be om å få snakke med ham/henne i telefontiden, slik at du får en forklaring og slipper å engste deg unødig.

Alltid verst å ikke vite liksom.

Skrevet

Kanskje et tegn på begynnende svangerskapsforgiftning?? Vann i kroppen er vel også et tegn på det?? Men jeg ville ikke vært bekymret om jeg var deg. Du har en lege som følger opp deg godt, og du er henvist videre til sykehuset der de vil ta de grep som trengs for at du og babyen din skal bli best mulig tatt vare på. Dette går såååå bra! Du har jo ikke lange stunden igjen så det er ingen fare for babyen å komme nå... Og OM du blir så lei deg, redd og frustrert at du bare vil gråte, så er det faktisk lov å ringe til føden og ta en liten prat med dem... :)

Men trøst deg med at om du har svangerskapsforgiftning så blir blodtrykket høyt, og ditt blodtrykk er jo helt ok! :)

Sender deg en gooood klem, vet hvordan det er å være bekymret...

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen..

Jeg fikk ikke vite hva det var i urinen, han sa bare at de hadde funnet noe der.. mer vet jeg ikke..

Grunnen til at jeg blir urolig, redd og sånt er fordi legen min har ikke tatt noe på alvor i hele svangerskapet.. Han har bare ledd av meg når jeg har spurt om noe.. han har også mange gravide hos seg..

Men når alle skriver at det ikke er noe og bekymre seg over så kan jeg ta det med ro..

Men får følge opp når jeg skal inn på ultralyd..

Ble litt lettet nå, tusen takk jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...