Gå til innhold

Amme-bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som vet hvor man kan kjøpe amme-bh til en overkommelig pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hennes&maurits har 2.pk til 199,- kr eller noe sånt. Vet ikke hvordan de er da jeg er førstegangs. Men har tenkt å skaffe meg en slik selv:)

Skrevet

HM og Ellos selger iallefall. Muligens de vanlige butikkene som selger undertøy (Lindex, Kappahl)

Skrevet

kjøpte en sånn 2 pk på H&M nå for litt siden til 200 kr.

virka helt greie.. har 2 stk som jeg kjøpte på cubus eller lindex sist..(triumph)

men de koster 300-350 kr pr stk.. så blir dyrt om man skal kjøpe mange av de.. :/

Skrevet

Når er passelig tid å kjøpe amme-bh på da? Hvortid er brystene ca. melkefull-str?

Skrevet

Kjøpte meg en svart amme-BH på Lindex sist gang og den var helt super. Har påsydd et slags "blad" på hver stropp som skal dekke over hektene (i tilfelle du vil se etter den) - uten at jeg helt skjønte poenget med det, da... ;) Husker ikke hvor mye den kostet, men det var helt overkommelig og jeg er temmelig sikker på at de selger den der fremdeles.

Skrevet

Sparkjøp skal ha noen til rundt 80 kr pr stk. Er 3 år siden jeg kjøpte der, uten spiler (siden det er anbefalt) og de var mye og klemte ikke, så var gode å bruke i starten i alle fall.

Nå har jeg kjøpt Triumph-BH i tillegg (uten spiler). De koster 269 kr pr. stk. Men de støtter mye bedre.

Skrevet

kjøpte forrige uke.. har 2 uker igjen til termin nå..

brystene mine har ikke vokst noe særlig mer denne gangen,men beholdt str jeg hadde når jeg amma sist.

den ene jeg har er en str større enn det jeg bruker til vanlig..greit å ha i starten..

men er veldig forskjellig hva man trenger.. så vanskelig å svare på NÅR man skal kjøpe egentlig..

Skrevet

kr. 149 for amme BH med spiler på H&M. 2pk'n til 200 kr er uten spiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...