mamman til Karoline Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Er så spent så jeg holder på å daue!! Er første pp, har IKM i morra. Vanligvis begynner den så smått i noen dager i forveien, men ser ikke snurten av den nå ) I tillegg har jeg fått ømme bryster (om de ikke bare har blitt ømme for jeg har kjent etter hele tiden de siste dagene da hehe.. ) Må jeg ta testen på morran eller kan jeg ta den etter jobb?
Bippe77 Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 lurer litt på om jeg skal teste... men vet ikke helt jeg... imorgen er det akkurat 28 dager siden mensen startet sist... men vet egentlig ikke hvordan syklusen min er enda jeg... første syklus etter jeg tok ut p-ringen liksom... sist jeg ble gravid fikk jeg ikke merke hvordan ting funka før jeg var gravid... så er jo litt vanskelig å si om jeg har de samme EL smertene jeg hadde før jeg startet med prevansjon... hmmm... Når hadde du første mens dag sist?
jente08&jente2010<3 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 hei:) jeg skal teste imorgen:) hadde sist mensdag 20 mai, og 28 dagers syklus:) merker ikke noe til mens enda, men merker heller ikke noe til graviditet..eneste oppblåst i magen.... tenkte å teste imorgentidelig:) så er veldig spent...er i vår 2 pp, går over i 3 pp om mensen kommer imorgen:)
mamman til Karoline Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 Hadde siste mens 16 mai, 30 dagers syklus.. Hadde nesten vært for godt til å være sant om den er positiv nå etter 1 pp..
Bippe77 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hadde siste mens 20 mai... tror jeg har 28-30 dagers syklus.... vet ikke helt hvordan den har blitt liksom.... 1pp nemlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå