ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 da var spiralen endelig ute. gjorde vondt i det sekundet det varte og ble litt uvell i noen minutter så var alt greit. grudde meg veldig da, men det er ikke noe å grue seg til!! hadde kobberspiral og den skulle teoretisk sett ikke tulle med syklusen.. men min syklus er ikke til å bli klok på, og med en mann som jobber vekk regner jeg med det kan ta tid å bli gravid. derfor blir det heller ikke noe prøving før om en mnd. andre som har tatt ut spiralen nå??
MissMe*med*lillegutt Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Tok ut min hormonspiral i begynnelsen av mai og er nokså enig med deg.. AU.. Var ikke særlig godt nei:S Men er glad den er ute! hehe Masse lykke til med prøvingen! Får håpe det går fort Det gjorde det for meg
meg & mine små Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Her skal spiralen ut i morgen. Vi starter rett på prøving siden kobberspiralen ikke skal ha noen invirkning på syklusen. Har fjernet spiral en gang før og håper det er like smertefritt denne gangen også. Men man vet jo aldri.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 hei:-) jeg tok ut min 28 mai og går bare og venter på ikm-uka for å sjekke om det har skjedd noe:-) det blir spennende.:-) jeg syntes ikke det var noe vondt å ta ut hormonspiralen,takk og lov.
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 hehe godt det ikke bare er meg som syntest det gjorde vondt da, men veldig glad den er ute jeg også, veldig rart men føler meg litt "naken" uten den også. er du gravid alt- missme med spire, heldig du. gratulerer så veldig veldig mye! i løpet av høsten håper jeg også at jeg er det, men er innstilt på at det kan ta tid.
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 så spennende da, går sikkert like smertefritt igjen. legen sa til meg det kunne være ubehaglig og det var det, men varte jo bare et sekund ikke det en gang. har vært borti værre smerter for å si det sånn. syklusen min har vært helt på bær tur med kobberspiral så skjønner ingenting jeg, den skal jo ikke ha noen innvirkning. men kobberspiral er ikke noe for meg, skal aldri ha det igjen, blør sykt mye og veldig lenge store smerter innimellom og som sakt veldig ustabil. lykke til med prøvingen! blir vel kanskje litt el tester her tror jeg, har ikke lyst til det, men i og med mannen jobber vekk vil jeg jo gjerne vite om jeg har el når han er hjemme.
Molait Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Jeg var dritnervøs (etter flere historier) og lå der med bena i sprik. Han tok noen prøver og sånn og jeg sa at nå sier du ifra før du tar den ut!! Jeg må være forberedt!! Den er ute sa han. Jeg nekta for det og til slutt fisket han den opp av søpla og viste meg..hehe. Kjente ikke en dritt jeg.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 anbefaler hormonspiral neste gang.jeg har hatt det i 2 perioder nå.nesten i 10 år.aldri noen problemer og minimal mens om det kommer noe da:-)
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2009 såpass, heldig du da!! han tok noen prøver av meg også, bare lå der og viprs så var den ute, vondt ja men over på bitte litt heldigvis. jeg er ny her... og denne teknologien her skjønner jeg ikke stort av, spurt en annen plass her også men spør igjen. får ikke jeg noen link el mail et eller annet som forteller meg at noen har svart på inlegget mitt, eller noen som har svart på tråder jeg har svart på???
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2009 takk for tipset nanna 32, kobber blir det hvertfall ikke! blir vel kanskje tette barn her, da min mann snart nærmer seg 40 vææææ! selv har jeg vel egentlig sakt at det skal være 4 år mellom de, men men for tidlig og planlegge sånt nå. en unge av gangen!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 jeg er også ny her så velkommen til deg:-) nei det er ikke noe mail e.l som forteller om det er kommet svar,tror jeg ikke ivertfall.har ikke jeg fått iallefall.har vært her inne i 2.3 uker nå.. jeg bare sjekker så ofte jeg kan og leser /svarer på noe av innleggene:-) det er ingen som vet at vi prøver å bli gravide(blir en overraskelse i uke 12 ,når vi kommer så langt.) så jeg er glad jeg har dere her inne:-)
Molait Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Nå måtte jeg konse og lese flere ganger, emn tror jeg skjønte deg rett. Tenker du som på Facebook, der man får mail om noe har skjedd? (dersom man velger det da) Nei er ikke sånn her. Du må nok inn og se etter:) Litt pes på skravlesiden, for er så mange innlegg hele tiden, så da kan det være lurt å kopiere linken el legge som favoritt eller noe.
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2009 hehe du måtte konse ja Molait... du skjønte meg rett, tenkte som på facebook.. hadde jo vært så kjekt og fått varsel inn på posten feks. ja jeg får prøve å huske og kopiere elller legge som favortitt. takk for tipset.
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2009 takk for det, korselig vi er nye begge to da så da er det ikke noe mail da, veldig dumt, har jo lest og leita febrilsk hehe. men får huske og legge som favoritt da så finner jeg det nok. her er det heller ingen som vet vi skal begynne og prøve, men folk skjønner det nok de har masa i flere år nå og jeg har i flere år sagt at det kommer i 2010 eller 2011. jeg håper og holde det hemmlig enda lenger jeg da.. kanskje i 5 mnd. men blir vel vanskelig for gleder meg jo såååå. veldig glad jeg kan være her inne og snakke med dere i samme situasjon, selv om det kanskje blir litt opphengt/stressa med å bli gravid. hvor i landet kommer du fra da nanna 32??
Molait Skrevet 15. juni 2009 #15 Skrevet 15. juni 2009 Her på bli gravid trenger du ikke det da. Finner greit igjen tråden selv om du ikke har vært innen på par-tre dager. Man blir ganske hekta, så vil tro mange er innom daglig:) Jeg var her myyye sist gang. Men da ble jeg kjent med ei og vi startet en skravletråd (bim og dib sin aller første skravletråd, ser mange har kopiert konseptet nå ) Og vi herja rundt her og hadde mye gøy. Var en del tråder ute som strengt tatt ikke hadde noe med el,tr eller i det hele tatt å bli gravid. Merker det ikke er samme livet her nå som den gang. Og "kan" el-testing og slim og tr. Men henger her nå lell:)
ups..nummer4 Skrevet 15. juni 2009 #16 Skrevet 15. juni 2009 Oj, vi er i veldig lik situasjon ser jeg Jeg tok ut min kobberspiral IDAG. Mannen min er også mye borte, så jeg regner ikke med å bli gravid med det første !! Så morsomt å være i samme situasjon... Hadde gruet meg MASSE for å ta ut spiralen, men det gikk veldig greit, kjente det ikke...
ønskebaby2010? Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2009 oj skremmende likheter da.... vi må holde kontakten da og se hvordan det går... hvordan fungerer det med vennelister osv?? ser nemlig det står venneliste på profilen min!!
meg & mine små Skrevet 16. juni 2009 #18 Skrevet 16. juni 2009 Der var spiralen min også ute. Det gikk heldigvis smertefritt. Ellers så fikk jeg en lang samtale med legen der han forklarte mye om at jeg ikke må stresse nå med å bli gravid. hehe litt koselig også, selv om jeg har to barn fra før da. Kjekt når legen tar seg tid til en prat.
ønskebaby2010? Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #19 Skrevet 16. juni 2009 så bra, meg & mine små. godt det gikk smertefritt for deg! lykke, lykke til med prøvingen! oj fikk du lang samtale med legen, heldig du var da, det fikk hvertfall ikke jeg. "du har vel kanskje en baktanke når du tar ut spiralen" sa han til meg, ehh ja har jo det, sa jeg. ja vel sa han. prøvde å få snakket litt med han om at syklusen min er så ustabil, men han sa bare: du får se hvordan det går. ikke mye hjelp å få der nei. tok 5 min der inne så var alt over og jeg ute av døra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå