Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 mistet like før helgen, var 4+4.. :( men men, alt skjer vel med en mening så jeg tar til mot, å prøver på nytt =)
Musemor med tre søte små Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Uff, så utrolig trist, sender deg en stor trøste klem. Det gjør så utrolig vondt å miste. Lykke til videre
MissMe*med*lillegutt Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Uff, så trist å høre Er så grusomt når sånt skjer.. *sender en varm klem* Får håpe det snart kommer en ny spire som blir i 9mnder
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Huff så leit! Er det første? Jeg mistet første gang jeg ble gravid, uke 6 tror jeg. Kan ennå huske hvor lei meg jeg var, så STOOOOR trøsteklem til deg. Når jeg fortalte det til noen nære venninner, så viste det seg at de også hadde mistet nr 1. Lurer på om det er vanligere med spontan abort første gang man blir gravid. For meg virker det nesten sånn, ikke at det skjer hyppig, men når det skjer så er det ofte første gang? Hvis det er noen trøst så ble jeg gravid bare to mnd etterpå den gangen, håper det samme for deg! (Og mine "spontanaborterende venninner" har også flere barn) Godt du tenker "nye tak!" Men det ER lov å være litt lei seg også. Masse trøsteklemmer og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå