Gå til innhold

Påmelding treff 22.juni i Tønsberg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Da var min lille snuppe kommet - 12.juni, kl14.01, 3705g - 48 cm.

Det hele er bare helt fantastisk og litt uvirkelig. Det var deilig å komme hjem fra sykehuset i går -bikkjene våre er en smule sjalu - men det ordner seg nok snart :)

Gleder meg til å se dere utover sommeren med småtassene.

Klem Eleanor

Hanna: ja, eksamen gikk greit. Så nå er jeg helt ferdig og det er så deilig! Aldri mer gruppehelvete med folk som er pykisk ustabile og bruker det for å true gjennom viljen sin i studiesammenheng. He he:) Har vært ville tilstander på dette studiet altså.

Fødselen gikk fint - smertefullt selvsagt - dro på sykehuset kl 07 og så fødte jeg kl 14. De siste 4 cm gikk på en halv time.. :) (det var etter at lystgassen kom inn i bildet).

Ellers går det veldig fint med oss - var på sjekk på sykehuset i dag og alt ser bra ut. Hun har gått ned 100g siden fødsel. Dagene bare flyr avgårde, det er kjempe kos å være hjemme med lille jenta mi!

Håper det er bra med alle dere andre!

Klem Eleanor

Annonse

Gratulerer så mye og Elanor.

Jeg har begynt å grue meg til fødselen en uke igjen til termin.

Jeg kommer på treffet 22. juni om jeg er hjemme he he.

Ellers er det en utrolig deilig følelse å være ferdig med studier, det vet jeg alt om. Kos deg og nyt det Mona :-)

Ta ta

Caroline

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt kil å komme mandag 22. juni, men fikk vite i går at samboeren min skal ha varetelling mandag og onsdag kveld, så da får jeg holde meg hjemme og legge 3 åringen til vanlig tid. Han tar kvelden mellom halv syv og halv åtte.

Kos dere jenter :) Så sees vi forhåpentligvis neste treff.

Renate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...