Snabeltann Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Skulle så gjerne fått fyrt avgårde en mail til en minibutikk i Frankrike, der de garantert ikke snakker et kløyva ord engelsk, men har glemt nesten all fransken fra videregående.. Leter etter et par utgåtte adaptere, har mistet mine!! Hvis noen kan - evig takknemmelig! Skal prøve å skrive noe i denne duren: God dag Jeg er Maria fra Norge, og kan bare litte granne fransk. Har et spørsmål til Dem: Jeg leter etter adaptere som kan få bilsetet Elios til å passe på en Loola vogn fra Bebe Confort. (clips pour mettre une coque Elios sur un chassis LOOLA de Bebe Confort) Det går ikke å få tak i dette i Norge. Jeg fant slike adaptere i din butikk på ebay.fr, men ser dere bare sender i Frankrike. Er det mulig å sende til Norge også? Jeg betaler selvsagt for frakten. Hilsen Maria
AdrenaLine Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Min skolefransk strakk dessverre ikke til her, ikke nok til at de forstår der nede i hvert fall Men Babykos kan ikke hjelpe deg? Jeg går utifra at du allerede har sjekket, men de bør jo egentlig kunne hjelpe siden de har agentur på Bebe Confort her i Norge og masse kontakt med Frankrike...
Panterjenta85 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Bonjour. Je m'apelle Maria et j'ai norvegienne. Je parle un petite francais. J'ai une questione: Je cherche un clips pour mettre une coque Elios sur un chassis LOOLA de Bebe Confort. C'est ne possible pas retrouvé à Norvege. Tu as le clip à www.ebay.fr, mais Og så langt kom jeg... hmm... tror nok jeg er litt mer rusten enn jeg liker å innrømme Mulig det er noen feil her og der i det jeg har skrevet også.. Tror kanskje du skal få hjelp fra flere! hehe...
Snabeltann Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 Åå, takk til deg panterjenta, trenger ikke være feilfritt, de skjønner sikkert poenget bedre enn min kladd hvertfall hehe.. adrenaline: har ringt til bergen og oslo, men de har ikke, sier det ikke er mulig å oppdrive heller, noe jeg synes er litt rart, siden de fortsatt selger de i frankrike..
LilleTrille med en tulle Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Bonjour Je m`appelle Maria et je viens de Norvége, Je parle un peu petit francais et j`ai une question pour vous. Je cherche les adaptateurs pour le sièges-auto Elios. Les adaptateurs est pour mettre le siège-auto sur une pousette/le chassis de LOOLA de Bébé Confort. (Ce sont des clips.) C'est ne pas possible de retrouvé les en Norvege. J`ai trouvé les adapteurs comme ca dans votre botique sur ebay.fr, mais je vois que vous envoyez seulement en France. Est-ce que possible de l'envoyer en Norvège ? Je payerai pour le dépenses d'expédition ici. Okej.. Mulig det er noe rare bruk av gramatikk osv, men har brukt øre mitt så mye som mulig, og det klinger ganske greit sånn sett;) Bedre muntlig enn skriftlig... Litt usikker på om det heter "depenses d`expedition" frakt/ betale for frakt... Men tror de burde forstå hva du mener... Lykke til! Det var det beste jeg fikk til akkurat nå.
Grigri m/3 gutter Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Bonjour, Je suis de Norvège, et je cherche des clips pour mettre une coque Elios sur un chassis LOOLA de Bébé Confort. Ils n'existent pas en Norvège. Je les ai trouvé dans votre magasin sur Ebay.fr, mais vous envoyez qu'en France. Est-ce possible de les envoyer á Norvège? Je payerai les frais de port. Noe i den duren. Jeg hoppet over litt introduksjon og gikk rett på saken.
Snabeltann Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk, dere barmhjertige franskspråkelige vesener..! E-post er nå avfyrt (ble en kombo av disse) Håper jeg skjønner svaret da haha
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er litt sein å svare... men har en fantastisk oversetter link. Når du får svar kan du oversette den til norsk med dette programmet! lykke te http://translate.google.com/translate_t#no|es|hallo%20hvordan%20har%20du%20det%3F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå