Gå til innhold

Noen som har erfaring med "luftmadrass" som overnatting for gjester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.jysk.no/165/388/420/4734400/a/catalog

Sett denne på Jysk, noen som har peiling på om de er bra? Tenker å ha som dobbel overnatting for gjester når vi flytter. Genialt at den pumper seg opp selv. Men er litt skeptisk til Jysk, trodde det var endel varierende kvalitet på varene derfra....

Fortsetter under...

Skrevet

aner ikke noe om sånne selvpumpende. Men slike oppblåsbare madrasser er gode å sove på (har brukt det i telt)

Skrevet

Søstra mi har den, og jeg har selv sovet på den. Gikk helt fint, det. Mer behagelig enn sofaen, ihvertfall. Det negative var at senga ble ganske mye flatere iløpet av natta, og jeg "skvulpet" litt rundt der når jeg bevegde meg.

Skrevet

Syns den blir litt klam når det er varmt, og kald når det er kaldt, men ok liggekomfort.

Skrevet

Jeg har en som er kjøpt fra jysk ikke den du har på linken der da men en litt dyrere variant de hadde. Har brukt den som seng selv i nesten et år. Veldig god å ligge på.

Eneste er at de må etterfylles med luft 2,3 ganger i uka. Og man må lære seg hva som er for lit eog hva som er for mye luft. FOr å få den så behaglig som mulig.

Og som gjeste seng vil jeg tro den er helt grei.

Skrevet

Vi har den, og den brukes flittig. Greit å legge ullteppe under lakenet eneste, da slipper du at det blir så kaldt, eller klamt, alt ettersom.

Vår mister ikke luft, den kan stå i flere mnd uten å miste piffen. Billig og grei ekstraseng=)

Annonse

Skrevet

Jeg så ikke på linken, men sånne luftmadrasser er helt greie å sove på. Vil også anbefale og ha et laken oppå madrassa, helst flanell, det er lunt og godt, så blir ikke klam eller kald.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...