jente09+gutt11 Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hvor lang tid har det gått før du har kommet i fødsel fra du ble strippet og fikk beskjed om at du var helt moden? Ble strippet idag, og blir satt igang til torsdag om ikke noe skjer av seg selv før det. Veldig veldig spent på om det skjer noe av seg selv eller ikke. Vet at om det har gått sånn eller sånn for andre trenger ikke det nødvendigvis være det samme for meg, men vil bare høre noen erfaringer fra dere som har vært gjennom det.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 det lurer jeg på og, ble strippet i dag og var litt moden men kjennes ikke ut som det skjer noe foreløpig..
jente09+gutt11 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2009 Legger til at jeg hadde 6 på Bishop Score.. Lurer fortsatt veldig, er jo så mange som sier de er blitt strippa så noen er det her som "må" vite det? Merker desverre ikke mer enn kynnere som kommer litt ofte.
Månestrålen :-) Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Etter 10 dager på overtid ble jeg strippet av lege på sykehuset i 12 - tiden. Utover natten startet riene og når jeg dro inn på sykehuset igjen i 12 - tiden dager etter hadde jeg 4 cm åpning. 3 timer etterpå var jenta vår født :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå