frokenO Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har termin om 3 dager... antakelig går jeg vell over tiden.. den siste uka har jeg hatt rier som er sterke (men ikke kommer regelmessig) og som heller ikke fører til noe åpning eller noe.. å utover dagen dabber de av utover dagen.. har vært på sykehuset 3 ganger nå.. rett og slett fordi riene har vært så sterke at jeg ikke klarer prate.. å varer ca 1 min.. er dette tegn på at fødsel er nær? slimproppen har gått... lurer liksom på hva som skjer?
Elviraen Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hei, jeg kan ikke svare deg, men jeg har d på nesten samma måten, jeg har ikke harr noe særlige merkbare kynnere tidligere, men den siste uken har de blitt veldig merkbare, det går bra når jeg sitter å retter meg opp ryggen, men når jeg sitter litt sammensunket er de veldig sterke...... så jeg sitter å retter meg opp heletiden, de kommer med jevne mellomrom hele dagen, ca hver 20 minutt noen ganger oftere..... magen ser helt firkantig ut når de er på det verste, får liksom so klumper helt øverst..... Jeg merker ikke noe om natten, så aner ikke om de er det da, jeg vokner i alle fall ikke....... jeg hadde termin i går og lurer på om dette kan være noe jeg skal gå med i ukesvis eller om det betyr at noe skal skje snart!? har ikke lagt merke til noe slimpropp heller jeg, men skal spørre jordmor om hun stripper i morgen!!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det kan være bare vonde kynnere eller maserier. Dvs slikt som gjør vondt, men ikke fører til at babyen kommer noe raskere... Eller det kan bety at de vil tilta i styrke og være effektive etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå