med nr 3 i magen Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 begynner på min uke 35 imorra. mange som nekter å tro at jeg har termin 30 juli...har veldig liten mage...skal vel egentlig ikke klage over å ha en liten mage..men blir jo litt bekymra da..skulle egentlig mer enn gjerne hatt litt større mage. vet at lillegutt har ett - vekstavvik på 11 %. skal på ultralyd igjen imorra å sjekke avviket igjen...er spent..gruer meg litt...får magen vokser ikke.... flere i denne situasjon?
gravid86 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har termin 1.aug. og har også liten mage. Alle sier at den er så liten og tror ikke på at jeg har termin da. Blitt litt bekymra i d siste, men de sier nå at d er normalt. Noen har stor mage og andre har små.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 hei, jeg har termin 11august, har oxo liten mage. Men lillemor vokser visst som hun skal. Jeg har oxo slitt litt med vekt. Knapt lagt på meg 2kg. Det er lite til å være 32+1 :-/
ble_mamma_6august 09 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 jea med nr 2 i magen : Sendte deg nettopp en PM
med nr 3 i magen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2009 svarte deg nå jentebaby_august
Faija Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Jeg begynner også i uke 35 imorgen, men jeg har termin den 24.juli?! rart! Men, ja.. jeg har også veldig liten mage. Alle sammen spør om hvor lenge det er igjen, og det er ingen som tror meg Men, jordmora og legen sier at alt er bra! Og på den symfusemåleren er jeg så vitt en millimeter under det røde streket, så er ikke noe galt da i allefall
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Jeg syns du hadde ganske stor mage jentebaby_august
camillla Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 da jeg var 6mnd på vei og var på julebord, var d ingen som så at jeg var gravid engang...da jeg var 7mnd på vei hadde jeg bare gådd opp 3 kg! hadde veldig liten mage, og brukte mine vanlige gensrer og jakker helt frem til ungen var født, så trengte ikke kjøpe noen mammaklær, bare noen bukser selfølgeli. alle trodde jeg kom til å få en pitteliten gutt siden magen var så liten, men skal tru jordmødrene ble paff da han kom ut! han var 52cm og 3,5kg og37cm rundt hodet. så liten mage trenger ikke bety at ungen er veldig liten, er vell mer måten di ligger på inni der.. jeg gikk opp 7kg i det svangerskapet, di meste av kiloene kom siste mnd før fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå