Gå til innhold

Pysjamas spm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange pysjamaser trenger man og hvilken str er best å kjøpe? 50? 56? Med fot eller uten fot? Er ny i gamet...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt uten fot i str 56 (bruker sokker til). Har også en med fot. Til sammen 3 stykk. Har også tenkt til å kjøpe slike små lette buker med fot i bomull fra HM. En pakke med 3 stykk som kan brukes dag/natt sammen med body.

Skrevet

Uten fot varer mye lengre, er jo bare å ta på en liten sokk i tilegg.

Jeg har aldri kjøpt noe i str 50 til mine barn. Og 56 kun et par tre små ting. Men nå har begge mine to forrige vært over 4 kg og 53 cm lange ved fødsel.

Skrevet

Vi brukte ikke pysj på snuppa i begynnelsen, for det var litt usikkert å vite når det var natt og dag:) Dessuten kommer det jo kanskje noen lekkasjer av dette og hint, og da vet man aldri når man må bytte hele antrekket. Sparkebukse og body var en slager her, i alle fall.

Skrevet

Jeg anbefaler helt klart uten fot ihvertfall. Da førstemann sparket med beina forsvant de opp i pysjen og han fikk dem ikke ut igjen i beina og ble kjempefrustrert. Endte ofte med at foten kom ut mellom knappene. Måtte bruke sokker utenpå pysjene som hadde fot tilslutt for å holde dem på plass:)

Skrevet

jeg kommer til å kjøpe uten fot denne gangen, etter å ha hatt med fot til nr 1..samme problem som muslingen over her;-)

ellers så er det individuelt dette med størrelser...jenta mi var veldig liten og måtte ha 44 først og deretter 50 i et par mnd...men mest sannsynlig hplder det med et par i 50 og flere i 56;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...