Gå til innhold

Da var vi offisielt høygravid vi og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, ja... 40 dager igjen i dag.

Er allerede begynt å bli irritert over folka på treningssenteret som maser om hvor mye jeg har gått opp, at det ikke er lenge igjen og at jeg må sikkert begynne å bli lei nå...

For det første - vekten min har ingen andre noe med!!!

For det andre - jeg synes fremdeles at det er lenge igjen, har jo nettopp blitt skikkelig gravid, og slipper å bare føle meg syk...

Og for siste gang - hvordan kan jeg være lei når jeg nettopp er begynt å føle at jeg er gravid????

Men lei av alle teite spm. DET ER JEG ALLEREDE:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Det er deilig å slippe KVALMEN! Kjekt at du kan nyte graviditeten, nå den siste tiden. Jeg har 20 dager igjen, og koser meg. Magen er jo stor, men formen er bedre.

Jeg traff deg på Augustin her om dagen, så jeg vet at du ser helt flott ut. Så ikke bry deg om de på treningssenteret. Folk sier så mye rart. Sikkert bare for å si noe. Jeg får hele tiden spørsmål om jeg er sikker på at det bare er én baby inni magen. Men, men.

Lykke til, Icerus!!

Skrevet

Hei Lalinja

Hjekt å høre fra deg igjen, og takk;)

Håper at du kommer på treffet i dag.. Jeg er ikke helt sikker på hvor restauranten ligger, men finner sikkert frem:D:D

Og jeg synes ikke at det ser ut som om du har mer enn en inni der. I alle fall ikke når jeg traff deg;) Tviler på at du har vokst så mye siden den gang:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...