Promp Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hvorfor i alle dager må bebissen bæsje 0445 absolutt hver eneste morgen? Og jeg kommer ikke på noen metoder for å få han til å bæsje på dagen... Gode råd mottas med takk...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hehehehe, ja dm vet når det passe "best" ;-) Ka han ete til kvells da? :-) Om du f.eks gir sviskemos til middag/kvells, bør du kanskje gi på f.middagen istede? ;-) Ellers e d vell lite man kan gjøre? :-)
Mjølkekua Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Dette høres veldig, veldig kjent ut.... Han holdt på sånn nesten hver natt i ca 1 mnd (rundt 5 mnd). Nå er det blitt litt senere på morgenen nå og da. Var ikke stort vi kunne gjøre, så det ble en vane å ha nattlig bleieskift. Irriterende for da tok han likesågodt morgen etter det....:-( Ingen gode råd, men masse sympati.
MintCondition Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Vi hadde samme "problemet", og byttet sviskemosen fra kveldsgrøten til formiddagsgrøten Vips sluttet han med nattebæsjing.
flypapir Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Det gjør mini her også. Har gjort det lenge, selv om han kun fikk mm. Gjør det fremdeles nå som han får kveldsgrøt, så dessverre har jeg ingen råd til deg... Heldigvis er pappan i huset en meget habil natt-bleieskiftarbeider
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Huff, så kjipt! Her har vi heldigvis ikke hatt nattbæsj på flere måneder, men tenkte kanskje at det kunne ha en effekt å gi en god dose malt/ svisker på morgenen noen dager, sånn at han kanskje fikk en litt løs bleie iløpet av dagen istedet for natta. Bare noen dager liksom, for å få snudd "trenden", slik at han kanskje og forhåpentligvis begynte å bæsje iløpet av dagen uten den ekstra sviske-hjelpen også
Collette Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Kanskje ikke så rart med en mamma som heter Promp? ;-) Neida.. Gi sviskemos til frokost, så kommer kanskje bleia før han legger seg.
Promp Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2009 Hi hi:-) Ja, idag har jeg vært og kjøpt inn sviskemos som skal blandes i frokostgrøten! Så da forventer jeg bæsjing kun på dagen etter å ha begynt med dette... Nå får jeg bare håpe virkeligheten funker like bra som jeg håper på... Men godt å høre at det er fler i samme situasjon som meg:-) Sympati hjelper alltid! Prompen;-)
temine Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Vi og hadde noen tiiiiidlige morgenbleier i en periode. Etter ei uke med feber gikk det over, da bæsja han nemlig hver kveld da jeg tok tempen og satte stikkpille. Han har nå fortsatt dette, så vi har bæsjing mellom kl 18 og 18.30 stort sett hver kveld. Tenk å være så forutsigbar du! Lykke til med svisker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå