Gå til innhold

Huff.. Nå er jeg sliten å lei... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere dager hatt masse kynnere, ofte blir dem regelmessige og kan være at det er bare to minutter mellom hver, og kjempesterke tak i magen som stråler nedover mot lårene. Men så plutselig stopper det opp, så kan det gå noen timer med bare små tak, før de sterke kommer til bake, det gjør at jeg har nesten ikke sovet siden forige mandag :s

Jeg ringte føden i dag, og fikk komme dit, hun sa jeg hadde tre cm åpning og livmortappen eller hva det nå er var trukket helt opp og var flatet ut, så det hadde vært bra med modning sa hun. Også strippet hun meg, men jeg begynte ikke å blø eller noe etterpå. Så forhåpentligvis så kommer det baby snart, hvis ikke skal jeg tilbake til føden i kveld for å få sovedose som dem kaldte det, så skal jeg få noe sovemedisin og smertestillende slik at jeg får sove der så jeg er uthvilt hvis fødselen starter snart.

Er andregangs, to og ett halvt år siden sist jeg fødte, og er så forferdelig utolmodig med å få babyen ut enda det er en uke igjen til termin. Er så helt forferdelig sliten nå :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...