Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Etter MA i januar,er jeg ENDELIG gravid igjen... nå har vi prøvd i 2,5 år,så det var jammen meg på tide igjen :) Har ikke ord å beskrive hvor glad jeg er idag Skal pakke inn testen,til mannen kommer hjem fra jobb da blir han nok glad tenker jeg Sender dere MAAAAAASSE babystøv jenter,så håper jeg vi treffest inne på 1.tri snart :) ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Carina har to små gull Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer så kjempe masse Håper på å følge med inn på 1 trimester i løpet av uka og takker for babystøvet
Tingeling27 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer så super masse:) dette fortjente du virkelig:))))) kan jeg spørre deg hvor mange el du hadde etter ma til du ble gravid igjen??? håper vi sees snart på 1 tri:)
Cupcake! Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Ååå så gøy :-) Gratulerer så masse..nå tenker jeg mannen blir gla :-)
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer så mye! Dette fortjente du virkelig! Håper vi andre følger etter i løpet av kort tid!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer sååååå mye!!!! Kos deg og nyt graviditeten =) Klem fra
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Tuuuuusen takk jenter,det er en heeeerlig følelse Tingeling27: Dette er vel 2.eggløsning etter MA'en... Det tok så lang tid for meg å få mens tilbake,så jeg måtte ta tabletter til hjelp. Men nå klaffa det ENDELIG!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Gratulere så masse og lykke til videre i svangerskapet:) Send over litt babystøv til ei stakkar jente som ønsker å få en liten spire i magen Klem fra
J -76 Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Heisann jeg hadde også MA i januar, håper å følge etter deg snart. Gratulerer så mye og kos deg med spiren :-D Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå