Gå til innhold

Teutonia Spirit S3 eller Easywalker Sky?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i november og bekymrer meg litt for om vognen vi kjøper kommer til å være ok å trille på vinterføre.

Vi liker disse to vognene fordi de virker gode å kjøre, er relativt lette (tredje etasje uten heis), og de ser ut til å kunne være bra også når babybagen er byttet ut.

Noen erfaringer og råd om hvilken vi bør velge?

Fortsetter under...

Nå aner ikke jeg om du bor landlig til eller i by, men for vårt vedkommende har det aldri vært problem med trehuling på vinterføre. Men vi bor i by, hvor fotgjengerfeltene blir brøytet rimelig ofte, og på sommertid triller vi stortsett bare på asfalt eller fine grusveier.

Hvis jeg skulle velge hadde det blitt spiriten uten tvil. Men da går det stort sett bare på at jeg personlig synes vognen ser mye finere ut design messig.

En annenting? Kan man ha sportsdelen begge veier?

jeg var inne på en butikk idag og fikk prøve begge desse. Teutonia var en drøm å trille, lett som ei fjør! men utrolig nok var vekten ca 5 kg mer enn easywalker. men jeg syntest at teutonia var mye lettere å kjøre. med den kunne man også snu sittedelen begge deler, og det kunne ikke easywalker. så jeg ville nok valgt teutonia tror jeg. selgeren sa at det ikke skulle være noe problem med vinterføre på desse vognene. men selgere sier jo så mye rart, hehe.

ellers så var jeg å så på emmaljunga nitro city, den har 4 svingbare hjul, og virker mye stødigere enn desse to vognene. så jeg vurderer den heller. lett vekt og lett å manøvrere:) større bag er det også:) men like liten ellers. trehjulinger har lett for å bli ustødig etterhvert som barnet blir litt eldre og begynner å røre på seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...