SugarIntheMorning Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Vet noen har nevnt det her inne før... men jeg må spørre igjen, for nå har jeg hørt denne rare kneppelyden flere ganger i magen i det siste. Hvordan skal jeg beskrive den...? Som om man knepper på plass en tusjkork eller som om noe feks av plastikk knekker. Hva i huleste kan det være?
liten spire Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Har også denne kneppe lyden og har hatt det i alle 4 svangerskapene men aldrig fått noen riktig svar på hva det kan være men er i hvertall ikke noe farlig har spurt jordmor og lege før men de har ikke kunnet gi noe sikkert svar , fått høre alt fra hoftene til babyen , luftbobler osv
på overtid og super klar=) Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 har også denne lyden å har hatt den i noen uker nå...aner ikke hva det kan være men kommer når babyen beveger på seg...kanskje det er bekkenet som beveger på seg og lager denne lyden..er det eneste logiske jeg kan komme på....
gravid86 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Da er d altså magen min denne lyden kommer fra. Hmmm... alltid trodd at d var noe annet. Høres ut som plast eller noe ja. merkelig. for lyden har alltid kommer fra mageregionen, men d har hørte som d har kommet utenfra. merkelig. for jeg kjenner jo ingenting når den lyden kommer. Har hørt den to ganger... Trodde jeg var blitt tullete når jeg tenkte at den kom fra magen. hehe.
rosa76 Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg hadde sånne kneppelyder i forrige svangerskap. Skikkelig høye kneppelyder, så mannen min hørte de også. Heller ikke fått svar på hva det var, men ungen var nå frisk og flott så det er nok ingen grunn til bekymring:-)
Unni med 2 under 2 Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har ikke hørt den selv, men er det en slik lydsom når man "knekker" på ledd i kroppen f.eks. fingrene? kan det være noe slikt som skjer med babyen?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 leddene til baby? tenk når du for eksempel knipser med tåene dine..eller noe sånnt:P
julibaby09 Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Jeg får sånne kneppelyder når jeg har spist (kanskje litt for mye). Da kommer disse lydene når jeg puster. Hører dem ganske "høyt" oppe i magen. Tenker det er luft som passerer. Er jo litt trangt nedi der for tia så alt skjer jo litt saktere.. Vet ikke om dette kan være det samme, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå