Gå til innhold

Kvalme og masse kynnere på natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de to siste nettene våknet av kvalme og kynnere som kommer i ett sett. Første natten varte det i nesten to timer før jeg sovnet igjen, i natt var det ca en halvtime.

Noen som har opplevd liknende? Er 34+1 i dag, så jeg er ikke helt fødeklar, akkurat... Har hatt nattlige kynnere tidligere også, men det er mange uker siden, og aldri kvalme samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei "terminijuli" :)

Jeg er 33 uker idag og har også de siste nettene vært plaget av kvalme og da går det ut over nattesøvnen...... jeg er så usikker på hvordan kynnere kjennes ut og kan ikke si om jeg har hatt det....

Uansett så håper jeg du blir bedre:)

Skrevet

Jeg begynner på uke 38 i dag og hadde det sånn i natt ca kl 01 hadde jeg kraftige tak i magen som resultrte i at jeg ble kvalm spydde og la meg igjen....Skal spørre legen om det er på vei dit nå...... hehe

Skrevet

Ja, gjør det! :)

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn, sov kun 4 timer i natt..og har i tillegg hatt om dagen også. Trodde først at det var en UVI igjen, men etter en tur hos gyn med negativ prøve skjønte jeg at det måtte være noe annet... Er første gangs så jeg skjønte ikke før nå at det må være litt vonde kynnere - orker jo nesten ikke røre meg til tider..(Legen hadde ikke tid til å snakke med meg så jeg tok kun en prøve hos sekretæren)

Jeg er også 33 uker i dag, så jeg håper det ikke er noe "på gang" enda. Har hatt det sånn i 3 dager nå - men lurerpå om det kan skyldes at det var så mye stress på jobben forrige uke. Tok meg en sykedag i dag, men tenkte meg tilbake i morgen.

Er det vanlig at man blir bedt om å roe ned hvis man har mye kynnere?

Skrevet

Jeg er 34 uker i dag, og har vært kvalm halve dagen. Resten av dagen hadde jeg regelmessige kynnere, med ca 2 minutter mellom. Har ikke hatt det sånn før, kanskje det er noe med 34 uker:) Kynnerne varte bare ca 1 minutt, og ble ikke så veldig sterke, så jordmora mente jeg skulle ta en paracet og ta det med ro. Og da jeg endelig fikk sovet en times tid, ga de seg. Men det var ikke mye jeg fikk gjort i dag, for å si det sånn.

Skrevet

Hvis man har masse kynnere, er det viktig å ta det med ro!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...