Gå til innhold

Tror dere det var slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekkelt, men spør likevel jeg.. :)

Var på do og det var ganske mye slim, men ikke rosafarget som jeg hadde sett for meg at slimproppen var. Det var litt hvitt og mest blankt. Har 20 dager igjen til termin.. Var dette slimproppen tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen er som regel litt oransj, og det kommer MASSE slim..

Det er veldig vanlig å få masse utflod på slutten..

Skrevet

Hei! Sånn hadde jeg det også en morgen forrige uke. Sto opp om morgen og hadde massevis av slim i trusa! Helt blankt og ikke noe blodstriper i som enkelte beskriver slimproppen. Men har lest at den like godt kan være blank og uten noe blod,altså veldig individuelt. MEN fikk samme kveld masse menssmerter og "falske" rier som kom og gikk,da uregelmessig. Var på føden idag og kan ha hatt litt vannavgang de siste dagene og målte rieaktivitet/livmorsammentrekninger,da 3-4 hvert 10 min,så tydelig at ting er på gang her hos meg ihvertfall!!! Nå kommer han nok snart,sa jordmor:-) Så stor sjanse for at det var proppen hos deg også,håper det da:-)

Skrevet

på slutten av mitt svagerskap så fikk jeg også mye slim, og lurte fælt på om dette var denne slimproppen.. var jo så spennt å håpet selfølgeli at d skulle begynne å skje noe, var kansje 1-2 uker igjen til termin.. men det var nok bare masse utflod, og kansje bittelitt av slimproppen.. for når slimproppen går, da er du virkelig ikke i tvil om at det er den! min gikk rett før fødselen 3 dager etter termin, og det var MASSE slim!! ingen tvil om at det var den!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...