Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei, da jeg var gravid fikk jeg store strekkmerker i mageregionen og sidene av magen. Disse har blitt litt svakere i fargen men de er der fortsatt. Er der andre fikk strekkmerker under graviditeten herinne? hvordan takler dere dem? mine er som sagt over hele magen og det frister ikke med bikini i sommer heller.. blir i tillegg veldig selvbevist under samleie, selvom sambo sier magen min er fin (han er kjempe solidarisk) .. alle andre mammer jeg har sett har fine, strekkfrie mager og jeg villem derfor bare sjekke om jeg er den eneste som har blitt arrete under graviditeten.. planlegger ny graviditet og tenker markene sikket blir enda verre igjen med nestemann??? andre som har erfaring??
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 heisann jeg har et par på siden på hoftene , og et par frampå magen. men det går så vidt an å se de (heldigvis). men det er såååå forskjellig fra person til person og mine har blitt helt lyse også. men de går desverre aldri vekk, det er DET som er kjipt :/ men om du VIRKELIG plages med de kan du jo gå til legen og høre hva som kan gjøres sikkert lurt til å vente til du er ferdig med barn selvfølgelig har en veninne som har termin om 4 uker, og hun har ikke et ENESTE strekkmerke :/
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Ingen strekkmerker, men skikkelig hengemage og hengepupper (masse løs hud.).. Tror kanskje jeg heller ville hatt noen strekkmerker. Men alt med måte, selvsagt... ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 har hengemage jeg og (jeg som startet innlegget:) ville heller hatt hengepupper jeg..enn strekkmerker..kanskje vi kan bytte??
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hahaha... Jada, jeg kan sende deg noen metere. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Ingen strekkmerker her heller.. men hengepupper og hengemage her også. Frister ikke spesielt med bikini her heller skal jeg love deg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Massevis av strekkmerker + hengemage. Jeg gjennomgikk bukplastikk når ungen var 1 år og nå er nesten alle strekkmerkene + hengemagen borte. Jeg er 40.000 kr fattigere, men synes definitivt det var verdt det.
Barbafin Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Kjøpte svindyr bikini fra Abecita med overdel (som en topp) som dekker hengemagen. Den har en veldig god bikini-bh som støtter opp hengepuppene. Hjelper ikke mye på hengerumpen, dessverre... ;-) Så kan jeg skaffe meg brun hengekropp i sommer...hehehehe..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 ja jeg har tenkt tanken med bukplastikk:) er det slik de fjerner navlen? har lest bittelitt om det .. hvordan var det i ettertid? og kan du gi tips til hvor du har gjort det el vet om bra sted? takk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Jeg anbefaler deg å bruke forumet på bukplastikk.com hvis du er interessert. Jeg brukte det masse til research før jeg valgte å gå for denne operasjonen. Det dem gjør er å løsne huden på magen og strekke den over magen på nytt. Da må dem skjære nytt hull til navlen. I tillegg så fettsugde jeg for å få best mulig resultat.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 ser ned på både strekkmerker, hengemage og arr; og tenker for meg selv at jeg har blitt MOR ikke søren om jeg skal la andre diktere om jeg skal gå i bikini eller ei. Her skal alt frem til sommersolens pris:) ikke som naturist altså, men hvertfall i bikini...
Ranveig R Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Her er det både strekkmerker (heile magen, hofter og lår), bollemage og hengepupper ;-p Med alt for mange kilo på kroppen kjem eg ikkje til å vise meg i bikini uansett, men det er ikkje strekkmerkene som stoppar meg. Dei blei forresten ikkje verre med nr 2, trur ikkje det kom eitt einaste nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå