jajamen Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Heisann jenter. Legen min satte meg på dobbel pergo etter SA i mai, på dag tre på brettene nå. Leser masse om bivirkninger, men når kommer de? Kommer de mens man tar pillene eller etter EL? Noe som for meg høres mest sannsynlig ut.
blirjegsnartmamma Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 De kommer som regel mens man tar pillene... Jeg hadde masse (alle) bivirk. når jeg tok enkel kur, men ingen på dobbel. Gyn sa at det antagelig var fordi dobbel matchet hormonene mine bedre enn enkel.. Nå er jeg på dag 2 på trippel kur, og igår var jeg en tåreperse uten like!! Gråt meg gjennom hele Ekstrem Oppussing på tv3.. Det kan også være fordi jeg var trøtt da
jajamen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Hehe, ja ekstrem oppussing i går kveld tok flere!! Jeg var på besøk hos broren min og sambo, de fikk verdens nydeligste lille pikebarn på onsdag, og da sippa vi alle!!! Snakker om hormoner og føleleser..men så var det er rørende historie om en tapper gutt også. Jeg har ingen bivirkninger..tror jeg...unntatt av at i natt så fikk jeg ikke sove! Varm som en ovn, til og med sambo merka det. Jeg våkna med et brak da alarmen hans gikk kl 5, lys våken,da lo han godt av "hormonbomba si" som han kaller meg. Så da ble det jammen sex på han kl 05:05 i dag tidlig! hehe..Blidere kar har jeg aldri sett reise på jobb, og fikk sms senere om at dette heretter er standard i heimen! ;o)
blirjegsnartmamma Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 hehe ja, sånn hadde jeg det også - hetetokter og vanskelig med å sove.. Men jeg har enda ikke fått eggløsning av pergo da, så håper alt jeg kan på denne gangen..
jajamen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har tre barn fra ett tidligere forhold, og har nå hatt 2 SA. Så jeg har jo tydeligvis EL, men har en tett eggleder, så fastlegen ville hjelpe meg litt i gang så lenge jeg nå har rukket å fylle 37. Ikke noe ungspire lenger liksom..
blirjegsnartmamma Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 uff så kjedelig.. med sa og tett eggleder altså Hvis jeg ikke får el nå heller, så skal jeg inn på lap for å sjekke egglederne.. håper jeg slipper
jajamen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2009 Det er ikke noe å grue seg for, jeg gjorde det i november. Man sover seg jo gjennom det, og det enedte jeg merka var luftsmerter i to dager etterpå. Og det er jo veldig greit å få gjort det da, så får du visst om alt er i orden der nede i det aller helligste! )
blirjegsnartmamma Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Sant, det er jo bare å kjøre på.. Får se hva som blir neste skritt egentlig, mannen min har testet seg siden sist jeg var hos gyn og han har dårlige svømmere - så da får vi se.. Lever i uvisshet
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Hei:) Jeg ble ferdig med min doble pergokur på fredag. Merket at jeg var litt kvalm og uvel i korte perioder og kjente verking i hø s av magen, ned mot lysken. Da jeg tok enkel kur merket jeg ingenting, men denne gangen har jeg fått hetetokter og hatt vanskelig for å sove. Fant ut at hvis jeg tar de pillene for sent på dagen så gir det meg problemer med søvn og hetetokter sent. Tok den ene dagen kl 19.00 og da slet jeg mest. Vet ikke, men det fungerte best for meg å ta de tidlig på ettermiddagen:) Håper at jeg har litt flere egg å gå på nå! Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå