Musemor med tre søte små Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Okey, 9 DPO og klarer ikke å holde meg lenger. Har også noen G-tester som er litt mer følsomme enn de fra billig-tester og CB. Først ser den blenda hvit ut, men så ser jeg det. En ultrasvak, nesten usynlig grå strek. Er den der virkelig, eller ser jeg den siden jeg ønsker så inderlig at den skal være der??? Siden HCG fordobler seg hver annen dag bør jeg vel vente et par dager før jeg tar en ny. Kommer til å bli så skuffet denne PP om tanta kommer.
Bumblebeee Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Oj, så spennende! Skjønner godt at du bare tripper rundt og ønsker at dagene skal gå. Kjenner selv at tålmodigheten er nærmest ikke tilstedeværende, men jeg har enda en uke til IKM. Kommer nok til å svi av en test i helga likevel.
Karma! Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 hei der :-) fikk ganske synlig skygge 9dpo på morgenen.. svaaak pos på kvelden samme dag og veldig pos på e middagen 10dpo.. det var med billig stavene. lykke til :-)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg er 10/11 dpo og kjenner til testesyka ja :S Ikm torsdag 18/fredag 19 (ikke helt sikker på dpo-utregningen, men tror det er torsdag 18) Huff det er slitsomt...ventetiden til nå har vært forferdelig, men de siste dagene før ikm er de verste:( Jeg har litt lyst å ta en test i morgen tidlig, men skal gjøre mitt beste for å klare å holde ut til iallefall onsdagen....Når synes dere jeg kan teste?? Gud jeg håper vi er mange som lykkes denne pp...
Musemor med tre søte små Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Problemer var at den var så svak at jeg er redd synet spiller meg ett puss. At ønsket er så sterkt at jeg ser ting som ikke er der, men på den andre siden, har heller ikke sett slike usynlige skygger før heller. Uansett hvor mye jeg har studert dem. Har også sinsykt vondt i puppene. Pleier riktig nok å ha vondt i puppene like før mensen, men ikke så ille. Det var derfor jeg tok testen så tidlig.
2010 Mammaen Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Så spennende :-) Da må du ha masse lykke til på onsdag morgen! Satser på at det er en tydelig strek da :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå