Gå til innhold

Isak matheo? syns

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isak Matheo er nydelig. To kjempe fine navn som passer veldig godt sammen. Ville skrevet Mateo, men det er en smakssak.

Malin er også veldig pent. Liker ikke Irene i det hele tatt, men Malin Irene klinger fint, så det funker bra som dobbeltnavn.

Da forstår jeg godt at du vil bruke det. Klinger absolutt fint sammen, så ingenting i veien for å bruke den kombinasjonen. Hadde sikkert vurdert som mellomnan på egne barn med en sånn betydning, selv om jeg ikke syns navnet er pent.

Annonse

Malin er fint men Irene er ikke fint. Dog er det veldig hyggelig at du oppkaller barnet etter tanten din så jeg synes du skal holde på det. Isak er litt kjedelig og Matheo er forferdelig og kombinasjonen er grusom. Hvis du skal bruke noe av det ville jeg enten brukt Isak eller bare Theo kombinert med ett annet navn.

Betyr betydningen av navnene noe for dere så mener jeg at Isak betyr han som vil le, Matheo betyr gave fra gud. Begge er hebraiske. Altså gave fra gud som ler.. ikke så ille betydning det da :)

Malin er også hebraisk og betyr tårn, Irene betyr jo helt sikkert noe spesielt for dere siden det er oppkalling, men betyr egentlig fred på gresk. Et fredstårn altså. Ikke ille den betydningen heller synes jeg.

Men når det er sagt tror jeg ikke jeg ville ha slått sammen Isak og Matheo, da jeg synes de står best alene. Jeg liker heller ikke Malin, så godt. Irene skjønner jeg godt at dere vil bruke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...