Gå til innhold

Hei jenter, litt bekymret her...ang tynn blank utflod (litt detaljert...sorry)

Anbefalte innlegg

Hei, er litt bekymret for om dette er normalt eller ikke, så tenkte å høre om dere andre kanskje har det på samme måte....

Er nå straks 18 uker på vei, og har de siste 2-4 ukene (litt usikker) hatt veldig mye utflod....trusa blir helt gjennomvåt. Utfloden er helt blank og lukter ikke så mye. Har hele tiden tenkt at alt er bra så lenge jeg ikke ser blod men så leste jeg at man kan lekke fostervann og at dette kan være farlig:(

Har dere andre jenter også det slik? Eller burde jeg få det undersøkt? Har begynt å kjenne litt liv i det siste, men kan være flere dager mellom hver gang...synes også det har blitt sjeldnere den siste uka:(

Uff...er så bekymra:(

Fortsetter under...

Uke 18

Du merker mer og mer til den voksende livmoren din, og nå vil den være ca. halvveis opp til navlen din. Kroppen din er i gang med forberedelsene til fødselen. Kjønnsleppene blir fyldigere og mykere, skjeden blir lengre, videre, mer elastisk og mer blodfylt. Rikelig med utflod er normalt, og den er blakket eller hvitlig med overgang til lysegul. Den lukter annerledes, men skal ikke lukte vondt. Noen opplever at de ytre kjønnsområdene blir mer følsomme, også klitoris.

I følge dette som jeg fant på Klikk.no, trenger du ikke bekymre deg:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...