Gå til innhold

1. mens etter svangerskap.

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei på alle sammen:)

Til dere som har født...

Hvordan var deres mens etter endt svangerskap?

Jeg fikk min 1. mens etter tvillingene i går, og jeg har aldrig blødd så mye som nå! Tampongene løper nesten ut av esken av seg selv for å si det sånn!!!

Ellers vil jeg bare ønske alle prøvere masse masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville postet på dinbaby under 0-1 år forumet:) Der er det maaange som har født for kort tid siden og fått mensen etter svangerskap.

Skrevet

Mange som sier det er mye verre enn før, den første gangen... Jeg har også det, men ikke ille i det hele tatt. Men jeg er på rett forum. Brukte så lang tid sist, og tankte vi bare hopper rett på prøving med nr 2 ;-)

Skrevet

Hadde første mens etter svangerskap i mars, og det var mye verre enn jeg pleide å ha. Ikke noe mer blødning kanskje, men mye mer smerter. Har hatt mensen tre ganger nå etter fødselen, og tør ikke forlate huset uten paracet i veska. Håper det ikke blir så mange flere mens før spira sitter ;)

Skrevet

Hei Tina Mari:)) Tenk at du har født allerede.. tiden har flydd:) Gratulerer så mye. Fulgte med deg en tid før du ble gravid og nå er du mamma:) så koselig. Bor du fortsatt i spania?? Lykke til i tiden fremover:)))

Klem

Ps nicket mitt var krøZa82 før ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...