Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei på alle sammen:) Til dere som har født... Hvordan var deres mens etter endt svangerskap? Jeg fikk min 1. mens etter tvillingene i går, og jeg har aldrig blødd så mye som nå! Tampongene løper nesten ut av esken av seg selv for å si det sånn!!! Ellers vil jeg bare ønske alle prøvere masse masse lykke til!
Molait Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Ville postet på dinbaby under 0-1 år forumet:) Der er det maaange som har født for kort tid siden og fått mensen etter svangerskap.
Makko med to små gutter Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Mange som sier det er mye verre enn før, den første gangen... Jeg har også det, men ikke ille i det hele tatt. Men jeg er på rett forum. Brukte så lang tid sist, og tankte vi bare hopper rett på prøving med nr 2 ;-)
Bumblebeee Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Hadde første mens etter svangerskap i mars, og det var mye verre enn jeg pleide å ha. Ikke noe mer blødning kanskje, men mye mer smerter. Har hatt mensen tre ganger nå etter fødselen, og tør ikke forlate huset uten paracet i veska. Håper det ikke blir så mange flere mens før spira sitter
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hei Tina Mari:)) Tenk at du har født allerede.. tiden har flydd:) Gratulerer så mye. Fulgte med deg en tid før du ble gravid og nå er du mamma:) så koselig. Bor du fortsatt i spania?? Lykke til i tiden fremover:))) Klem Ps nicket mitt var krøZa82 før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå