Gå til innhold

reagerer dere på dette navnet til mor og datter?

Anbefalte innlegg

jeg heter Veronica og min datter Victoria :)

hadde dere reagert på det? har ikke fått noen negative tilbakemld, men folk sier de blander ganske lett ;) må si jeg faktisk har ropt Veronica til min datter :P hehehe.... uten at jeg helt kan forklare hvorfor... er jo ikke normalt å rope ditt eget navn :S hehe..

Fortsetter under...

hehe... Egentlig ikke like navn, men alikevell ganske like.. Skjønner jo at man blander... Ellers syntes jeg ikke det var noe galt i dette...

Jeg har en kusine som heter Anne, og mora heter Hanne.. hehe... Det syntes jeg er "verre"...

To forskjellige navn, men samtidig like. To vidt forskjellige sjangrer, men har veldig mange like bokstaver, så forstår at tunga kan gå litt i krøll av og til. Ville nok ikke brukt navnene på søstre, men ville aldri reagert om jeg møtte ei mor og datter med disse navna. Victoria er fint:)

Annonse

takk for svar!!! :)

jah tunga krøller seg ofte hos folk... men jeg tenkte faktisk ikke så mye over det da vi valgte navnet, men mer nå i det siste!! men grunnen til at vi valgte det var faktisk at min samboer ville "kalle henne opp" etter meg på en måte. nå synes jo jeg det høres helt rart ut, men gjort er gjort, og jeg er veldig fornøyd. for som dere sier er det et veldig fint navn :D er faktisk ikke så mange som heter det ( ingen i barnehagen hennes) selv om det er et vanlig navn :) litt greit...

Dattra mi og heiter Victoria, og MANGE har sagt Veronica til ho...hehe..så det er nok lett å blande de ja...

Men eg synst ikkje dei er for like til at mor og datter ikkje kan heite det..Her eg bur er det 2 som heiter Victoria...Eg synst da er eit nydeleg navn=)=)

pappaen heter ronny, så hvis det blir jente blir det Ronja... hehe, neida bare tuller ;) ;) har ikke tenkt på noen andre navn, det får vi ta når den tid kommer!! han har lyst på Leo om det blir gutt da :)

Annonse

Gjest Antarctica

Har nesten samme navn som min egen mor, og internt i familien er det faktisk ingen som blander. Men folk utenfra sender post feil, ringer feil og trykker feil navn på innbydelser o.l. Særlig er det vel vanskelig fordi vi har samme initialer. Men ikke noe å irritere seg over.

Vi pleier å si at vi har gjort det bare for å forvirre folk, og ett av mine barn har også et lignende navn. Da sier vi at vi valgte nettopp det navnet for å gjøre kaoset komplett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...