Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mista i feb.

har siden prøvd å bli gravid igjen men pga av den lille adnomen så har dette vært umulig, så jeg har begynnt på tab. igjen.

Men her er saken, jeg har fått jobb fast vikariat 60% 1 år fra 1 aug.

De sier at de håper det skal bli litt mer sabilitet der nå når jeg kommer, vi er bare 2 voksne på jobb på 7 barn.(veldig liten avd i bhg , )

Er KJEMPE glad for dette selvfølgelig men nå kommer jeg til saken,

skal jeg legge dette ønske om og få et lite barn til på hylla for en stund eller skal jeg forsette å prøve å se hva som skjer?

skal til legen i morgo å få resulatet på prøvene om hormon nivået mitt er normalt igjen.

veit ikke om noen skjønnte hva jeg meinte her men, noen som har et lite råd til meg her?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner så inmari gått hva du mener.. Jeg har fått 100%pedleder stilling , vikariat, på en avdeling med faktisk 7barn (ikke samme bhg vel?? hehe... ).. Og jeg tar over for ei som er i perm.. Skikkelig vanskelig og vite hva man skal gjøre..

Jeg velger og prøve videre.. Når de velger og ansette kvinner i "føderiktig" alder, må man bare ta med i betraktiningen at det kan skje... Utrolig kjedelig at det er slik at man nærmest skal få dårlig samvittighet for og prøve og få et etterlengtet barn.. Men jeg tenker at det får gå som det går.. her MÅ jeg bare være kynisk og sette meg selv høyest på listen,,

Lykke til med ny jobb og baby prøving!

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei på dere:)

Jeg er sikkert ikke den rette til å svare, men jeg hadde prøvd vidre! Tenk om du venter for lenge...så dukker noe annet opp og så venter du litt til...så kommer det noe mer som du føler du bør vente på...

Hvor lenge skal dette fortsette da?

Nei kjør på!

Masse lykke til!

Skrevet

godt at det er flere der ute som tenker det samme sm meg hihihi

ja det er liksom det da, at vi ønsker et lite barn til å sjefen veit at jeg mista en liten i vinter.

så håper hu skjønner det hvis dette evt går riktig vei.

takk

lykke til til dere

Skrevet

Jeg ville aldri ha satt familien på vent p.g.a. jobben... Man vet aldri hvordan ting utvikler seg, og som gammel sliter, er jeg glad for at vi satte prosessen i gang da vi gjorde det, selv om det ikke passet med jobben. Det passer "aldri" med jobben....

Har selv ansatt vikar som sa opp i løpet av vikariatet, hun fikk seg fast jobb et annet sted, og jeg var veldig glad på hennes vegne.. Det ble litt ekstra styr, men ingenting vi ikke klarte å håndtere.

Go for it girl...

Hvis sjefen ikke forstår deg, så er det faktisk hennes problem;)

Lykke til, håper du lykkes snart..

Skrevet

Takker jenter da skal vi iallefall prøve(må jo øve litt også) hihihi

så det blir spennende å se om de har gått ned i morgo slik at jeg kan slutte på disse tab. for jeg kan stå å sove når jeg går på de.

velger å tru å håpe at de blir glade på mine vegene hvis vi klarer de igjen.

Skrevet

Om dere ikke prøver, så vær åpne for det.

Jeg var veldig gira ifjor på denne tiden og ville bli gravid.

Stresset med det hele tiden.

Så fikk jeg jobb og fikk deretter mensen. Jeg ble ikke gravid, men allikevel fikk jobben meg til å tenke på noe annet enn prøving.

Kjør på, men la dte gå sin gang uten å stresse.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...