lea80 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Tenker å kjøpe en Manduca for å kunne bevege meg litt unna allfarveg med lillegutt. Er det tidsbegrensing hvor lenge de kan sitte i en sånn? Småtten er 3 mnd.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Neida, de kan sitte der så lenge de bare orker! Jeg har vært på tre-timerstur med flisa mi i manducaen ihvertfall=)
Squirrel79 Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Ungene kontrollerer det helt selv. Du merker når ungen blir utålmodig. Her er manducaen en stor favoritt, og ikke noe problem å sitte i den lenge, så lenge jeg er i bevegelse.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Veit ikkje om du tenkte på kor lenge av gangen ungen kan sitte i den, eller kor lenge du kan bruke den (iht alder), men det første har du alt fått svar på så: vil tru du kan bruke den så lenge du orkar å bære ungen i den. Det kjem nok litt an på vekta på småtten. Har ikkje den type sele, så sikkert andre som kan gi eit sikkrare svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå