Herkules Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Ammer ikke lenger for jenta mi vil ikke, men jeg pumpet meg litt. Tenkte jeg skulle gi henne, men melken var skrekkelig salt? Noen som har peil på hvorfor ?
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Har du fått mensen tilbake? Helsesøster sa at morsmelken kunne få annerledes smak da, men salt.. det var merkelig..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Hørtes rart ut, men har ikke peiling på hva det kan skyldes. Min melk er kjempesøt, nesten som om noen har helt sukker i den. Mini synes alt annet han får smake på er fryktelig surt og griner på nesen ;-)
Herkules Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Ja min pleier jo også å være søt Jeg har fått mensen men har ikke den nå. Jeg ammer jo ikke lenger så melken som kommer ut nå er veldig tykk, nesten som råmelk, mulig det kan ha noe med saken å gjøre Gav henne litt iblandet mme og det gikk iallefall ned. Hun er syk så jg tenkte at noen dråper mm kunne være positivt. Den fortsetter å være salt, vart 1 uke. Rare greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå