Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke bruke Wartec på kjønnsvortene når man er gravid??

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 5 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Jeg var hos lege i dag og fikk wartec pga kjønsvorter. Han satt med to typer og va litt usikker på ka han sku velge, så spurte eg bare sånn, du er sikker på at eg kan ta de begge pga graviditeten for hvis ikke eg kan ta den ene så er jo valget lett :) Og da sa han det at neida eg kunne ta begge typene, og eg fikk wartec :) Så satser på at har peilig :)

• 2 uker senere...

Annonse

Ville ikke brukt det. Wartec, condyline, aldara og alle disse midlene mot kondylomer kan virke skadelig på fosteret.

Det middelet man smører på er etsemiddel.. faktisk cellegift som dreper cellene i det området man smører. Det er derfor det står på pakken at man må treffe akkurat på vortene og at det er kun til utvortes bruk.

Og forresten så har ikke fastlegen peiling på alt, tvert imot. Det er jo merkelig at legen din sier det er greit når man googler det på nettet så kommer det faktisk opp at man ikke skal bruke det under graviditet og det står også på pakka. Har både wartec og condyline hjemme, ettersom jeg har hatt utbrudd selv tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...