Mamman til gullet og klumpen Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Nå har vi prøvd nuk, mam og avent i ukesvis uten noe hell. Han bare tygger på dem, jeg er desperat for hele kvelden går til å roe han med puppen. Så har dere noen andre å anbefale, noen som minner om en pupp?
*Lille Persille" Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Vi endte opp med naturgummismokker fra Chicco. Gummien varmes opp når babyen har den i munnen og føles som en varm pupp. Etter at hun hadde vendt seg til denne byttet vi til NUK. Gummismokkene fås kjøpt på apotek. Lykke til!
Lykkepålandet Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har en som heter trøst eller liknende. Spør på apoteket eller kjøp fra akgrieg.no Det er den eneste min gutt vil bruke.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg prøvde alle mulige typer smokk før jeg fant den eneste hun vil ha: trøst-smokken. Jeg kjøpte på akgrieg.no
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Tusen hjertelig takk, tror jeg kjøper begge og prøver jeg ) Så på akgrieg.no at de selger både på apotek og rudo så da får jeg vel tak i det i morgen tror jeg + chicco sine.
Gemini7 Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Jeg hadde kjøpt inn et helt arsenal emd forskjellige smokker og flasker med ulik smokk da mini var lita. Prøvde alt, uten hell, bortsett fra Nuk. Fikk tips om NUK da hun var noen mnd, og prøvde jevnt og trutt det første halvåret, men hun nektet plent. Helt til en dag da hun var 6 mnd- da tok hun NUK-flaska, og etterpå nuk-smokken, de andre var ikke aktuelle. Men etter at hun hadde blitt vant til disse tok hun også avent. De trøst-smokkene har jeg faktisk ikke hørt om, selv om jeg har vært borti det meste:) Her i huset er enda nuk en favoritt, og nå er hun 14 mnd. Tuppen er litt formet som en brystvorte når babyen suger, "flat" under, og de med brun gummi er bedre enn de tuppene enn blank silikon, for de er mykere.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2009 Nuk funker ikke, selv om det var den som funka på storebror...
Gemini7 Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Aha;) kanskje en ide å lese hovedinnlegget! Jeg leste visst bare overskriften:) Men ja, chicco er heller ingen dum ide.
BabyBlue Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Min ville ikke ha NUK med silikon, men NUK den me brunt....den er mykere.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Vi prøvde alle mulige typer til ene jenta, helt til vi fant Chicco, den tok hun med en enste gang:-) Skal visst være noe av det beste, med naturgummi..den er jo en smule dyrere. Men det finnes også de som bare ikke vil ha smokk da, andre jenta mi bruker og har alltid bare brukt sutteklut;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå