Gå til innhold

symptom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jente! :)

Jeg er i 6pp. Denne pp så gjorde vi de skikkelig med el testing. Har ikke gjort det tidligere for vi vil ikke stresse. Hadde el 10 juni. Jeg vet ikke hvor tidlig man kjenner om man er gravid. Men de siste dagene har jeg hatt veldig vondt i hode, ofte trøtt og mye luft i magen. Det vet jeg er vanlige symptomer. Men har i tilegg til det hatt veeldig rar smak i munnen. Mye tørst også. Kan det være noe? he he. Synst det er så rart! Har ikke hatt det sånn tidligere... Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi. Hadde visst lagt ut to innlegg. Var fordi jeg trodde jeg ikke hadde lagt ut dette :P

Skrevet

Rar, metallaktig smak i munnen, hodepine og trøøøøtt.... Fine graviditetssymptomer det da ;-)

Sånn hadde jeg det etter en stund også, men ikke før jeg allerede hadde positiv test da. Før det, så hadde jeg verking i korsryggen i ca en uke. Er gravid nå 8+5, og visste at det hadde klaffet allerede 5 dager etter EL pga denne verkinga i korsryggen. Var gravid tidligere i år også, og da var det akkurat likedan.

Skrevet

høres ut som graviditetssymptomer ja:)

jeg hadde alle disse sist jeg var gravid, bortsett fra smaken i munnen....

krysser fingrene for deg og hold oss oppdatert da:)

lykke til!!!

Skrevet

Så spennende:D

Jeg har gått litt over en uke nå med vondt i korsryggen, luft, trøtthet og hodepine...og murringer i magen...har ikm nå på torsdag... Er det for tidlig å teste i morgen tidlig, eller bør jeg vente til onsdags morgen?

Har ikke hatt vondt i korsryggen de siste pp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...