Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.. Alt bra?

Her er alt bra vet du=) Nyter og være ferdig med bacheloren.. weee

Hatt en helt grei helg, pappa fyllte 50år på Fredag, så vi var i Bærum og spiste middag ute.. Deretter dro vi og spiste kake osv etter på..

Lørdagen gikk beklagligvis til jobbing, nest siste vakt.. Bare en igjen; så er jeg ferdig! weee..

I dag hadde vi først besøk av naboen på kaffe, så kom mammman og pappan til A på en snarvissitt.. Så gikk vi tur med vovvene, og endte opp hos Bestefar og Bestemor..

Nå sitter vi og ser på fotball.. Desverre leder Stabæk over Vålerenga.. Men de er ikke ferdig med 1omgang en gang.. så vi kan jo still snu det fort da..

Ellers i forhold til babymaking er ståa slik: Jeg har desverre spottet litt på ettermiddag og kveld i går og i dag.. Men jeg føler liksom ikke mensen skal komme heller.. Me får sjå... I dag tok jeg første av 12 Provera piller... Håper alt går som det skal!

Hvordan ligger du ann da?

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa!:)

Alt bra her og! Har vært en knall dag!! Morken mener at jeg bør klage på karakteren, så kanskje jeg har en sjans til å gå opp:) Og jeg fikk jo jobben! De skulle egentlig ringe innen 1. juni, så jeg fikk helt sjokk når de ringte i dag! Sender deg link til skolen på pm, så kan du lese om den:)

Hvordan gjør du det med prøvingen nå? Den jobben der jeg skal begynne er et årsvikariat, så føler at jeg bør unngå å bli gravid fram til oktober. Tror ihvertfall ikke jeg skal ta noen hormoner. Vurderer om jeg skal avlyse gyn-timen på torsdag, eller om jeg skal dra dit bare for å høre hva hun har tenkt. Hvis hun sender inn ivf-søknad, så kan vi tidligst starte i oktober, så det hadde jo passet perfekt!

Så koselig med familieselskap da!:) Men kjedelig med jobbing. Er du ferdig nå, eller har du fortsatt en vakt igjen? Har du ferie helt til august da, eller begynner du i den nye jobben allerede?

Hyggelig med nabo og familiebesøk:) Så på slutten av kampen, kjedelig at de tapte!

Har du spottet/blødd noe mer? Håper det har gitt seg, og at det går som det skal med proveraen! Jeg har EL rundt fredag, men tror nok ikke det blir noe prøving denne gangen. Det må i såfall bli fordi vi har lyst og ikke fordi vi må;)

Klemklem

Skrevet

Hei snuppa..

Om Morken syntes du skal klage, så syntes jeg du burde gjøre det.. Jeg vet du har fått jobb, men for din egendel.. Du har jobbet så veldig hardt med den oppgaven, og burde hatt en bedre karakter!

Skolen så kjeeempe spennende ut! ÅÅÅ jeg er sååå glad på dine vegne nå! Men by the way, hva gjør du om du kommer inn på mastern da? Kan du kanskje utesette plassen og jobbe et år?

Jeg har jo også årsvikariat bare.. Men jeg prøver jeg alstå.. Jeg tenkte på det en stund, men innså at jeg må bare sette meg selv først.. Ansetter de kvinner i "føderett" alder, MÅ de regne med det.. Skjer jo sikkert ikke denne mnd uansett, og det er litt godt og være prøver uten og føle at det er no tap om man ikke lykkes...

Jeg skal jo få Pergo, men det blir jo ikke før til høsten.. Og om man skulle bli gravid i Oktober vet du jo ikke om du blir plaget av ekstrem sv.skaps kvalme osv... Man får ta det som det kommer..

Jeg har en vakt igjen, på lørdag.. 9-13=)

Jeg har spottet i kveld også.. Men jeg har tatt sånn blødnings tabletter, så håper det gjør susen.. Jeg trur faktisk ikke det er mensen, og at el kan komme uavhengig av spottingen..

klemklem

Skrevet

Hei vennen.

Er ikke så ofte her inne for tiden jeg. Jeg skal klage ja, for jeg tror ihvertfall ikke at jeg går ned til en E når Morken mener at jeg bør klage. Håper du har rett:) I begrunnelsen så sto det ihvertfall ikke noe jeg har gjort veldig galt.

Ååå tuuusen takk!!!:D Tenk at vi skal begynne å jobbe begge to, hurra!!! Det blir nok mange spennende utfordringer på oss fremover. Hvis jeg kommer inn på master, så takker jeg nok bare nei. Så får jeg heller vurdere om jeg vil søke igjen senere. Når jeg først er i gang med jobb, så kan det nok hende at jeg vil fortsette med det.

Så godt å høre at du fortsetter å prøve! Jeg har vært hos gyn i dag og blitt veldig mye klokere:) Søknad om prøverør er sendt, så med mindre M slår seg helt vrang blir det mest sannsynlig prøverør før jul. Fram til det skal vi ikke prøve, bare ha sex når vi vil. Og hvis jeg skulle bli gravid av meg selv, så er jo bare det supert.

Så deilig at du bare har en vakt igjen! Jeg har tatt på meg litt mye framover jeg. Deilig å få god lønn i juli. Så nå skal jeg ha 3 nattevakter på rad. Siste jobbdag før 2 uker ferie er 2. juli. Så skal jeg jobbe 3 nattevakter etter det, så er jeg helt ferdig:)

Hvordan går det med spottingen? Håper det har gått over. Hvis ikke så kan det nok godt hende at du har EL uavhengig av spottingen ja:)

Kleem

Skrevet

Blir spennende og høre hvordan det går med klagingen da, må let me know hvordan det går=)

Ja, det blir veldig spennende, kanskje litt for spennende egentlig... Syntes det er ganske skummelt at jeg skal være "sjef".. ha det øverste annsvaret på den avdelingen liksom.. jeg gruer meg litt kjenner jeg..

Jeg giddder ikke stoppe nå nei.. Ville blitt så feil for meg.. Men jeg håper jo til en vis grad at det ikke klaffer før jeg ser at jeg rekker og bli ferdig med vikariatet liksom.. Men det vil tiden vise... En spire er velkommen uansett når=) Men alikevell kjenner jeg er inni en litt sånn deppings igjen.. Hvorfor skal det ta sånn tid liskom... sukk

Jeg vet jeg sier meg selv litt i mot her.. hehe..

Ja, har bare lørdagen igjen på kremmerhuset.. Men jeg skal jobbe masse likevell.. Er på jobb nå faktisk.. På barnetøys butikken.. som forresten skal stenge =/ Synd.. Jeg får så lyst og hamstre...

Deilig og se ferien nærme seg da=)

Spottingen ga seg den ser du.. Så jeg trur jeg har el i helgen... Dvs er jeg normal, og har el så burde den være i helgen.. Men det kan jo være feil også.. Jeg tester ikke eller temper etter el lengre, så jeg vet jo ikke når den er eller om vi treffer den... Og det er i grunnen greit...

klemklemklem

hurra for oss for vi er sååå flinke...

Skrevet

Det skal jeg gjøre:)

Hehe, enig i at det nesten blir litt for spennende;) Skjønner veldig godt at du synes at det er skummelt å være "sjef", men det klarer du nok kjempefint! Det er nok bare skummelt i starten. Jeg synes det er skummelt å skulle ha ansvaret for elevers opplæring og veilede assistenter. Synes også det er litt skummelt å skulle ha møter med foreldre og sånn;)

Helt enig med deg! Hadde tenkt å unngå å treffe EL denne mnd, men det er jo umulig. Man blir jo ekstra klar for sex rundt EL;P Men håper egentlig at det ikke klaffer før utpå høsten.

Ååå du skal jobbe der ja. Når er det du skal ha ferie da? Så trist at den skal stenge:( Du kan jo hamstre litt da, hihi.

Så bra at spottingen ga seg! Krysser fingrene for at du har EL i helgen. Da får vi IKM omtrent likt, for jeg har EL nå eller i morgen;)

Klemklemklem

og hurra for oss ja;)

Skrevet

Jeg møtte en av de jeg skal jobbe med på butikken i dag=) Var kjempe koslig, der er min nye sjef sa hun og smilte til meg... hehe... gleda seg sa hun..

Jeg trur vi kommer til og bli flinke jeg! Og sliter vi kan vi jo bruke hverandre til rådføring..

hmmmm, er klar for sex hele tiden jeg! Jeg håper el kommer nå, at jeg har den som jeg skal.. Men men.. men får sjå.. Kanskje vi treffer samtidig.. hehe... Jeg hååååper vi blir gravide samtidig altså, hadde vært sååå morro...

Jeg skal ikke ha ferie før de to siste ukene i juli.. Føler det er sååå lenge til, og at det er alt for lite.. Men men, sånne er det.

Jupp, kjempe glad for at alt virker bra nå.. Håååper at alt foregår som det skal.. *krysse fingrene*

Kos deg på jobb...

klem

Skrevet

Ååå så koselig!!!:) Virker som du har hyggelige kollegaer allerede;)

Ja jeg tror også at vi kommer til å bli flinke. Vi kommer jo til å stå på ekstra for å vise at vi kan! Og som du sier kan vi jo bruke hverandre til rådføring, det er jo helt supert!

Så på facebook at en fra spesped er gravid, ble litt trist da:(

Hehe, da er vi 2 som er klare om dagen;P Krysser ALT jeg har for at du har EL nå! Ingenting hadde vært bedre enn om vi ble gravide samtidig, det hadde vært fantastisk!:)

Uff, så slitsomt med så lite ferie!!:( Skal du jobbe omtrent hver dag i juli? Når begynner du å jobbe?

Det håååper jeg og!:D

Har du gjort noe gøy i dag da? Håper du har en fin lørdagskveld:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...