Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Jeg mener å ha lest et eller annet sted at mensen skal komme 14-16 dager etter eggløsning. Uavhengig av hvor lang syklus man har, så skal den tiden være "fast". Har jeg lest helt feil? Er det noen som vet? Jeg går og venter på enten positiv test eller mensen, og holder på å bli helt tullerusk:-(..........
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Sikkert ikke til så mye hjelp, men jeg trodde det var 12-14 dager jeg..
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Oki, nå leste jeg nettopp 12-16 dager, så da var jeg sikkert enda mindre til hjelp ; )
Sesilia Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Hvis mensen din kommer som klokka - nokså regelmessig - så ville jeg vært litt ekstra ivrig på å forføre i perioden i midten... Altså midt i syklusen fra en mens begynner til neste begynner...
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Da vet jeg i hvert fall at jeg husket rett fra det jeg har lest tidligere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå