Glad tobarnsmamma Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei Kan dere hjelpe meg med fine vers, ordtak, bibelvers, sanger o.l. om barn, som kan passe å skrive inn i albumet?
Litjmora Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 http://www.ordtak.no/index.php?emne=Barn kanskje du finner noe som passer her
flypapir Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes denne er fin. Fikk den fra bhg med håndavtrykket til tulla ved siden av; Det hender du blir lei Fordi jeg er så liten Jeg setter merker alle steder. Og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større. Ja, en dag blir jeg stor. Og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt lille avtrykk. Så du kan huske og forstå; De søte hender jeg hadde den gang da de var små.
Endelig på vei :-) Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes denne er fin. En slekting sang den for oss på navnefesten til gutten vår. Gjør ikke noe at den er på svensk... :-) Älskade barn Så kom du till oss du älskade barn Och grep våra hjärtan med kraft Med ens fick allting mera mening Långt mer än det någonsin haft Du ler så du strålar, din själ lyser klar Du fångar all ömhet omkring Små fötter och fingrar, din hud och din doft Så underbart skapat allting Refr: Ditt liv skall vi följa och finnas för dig Och dela din glädje och sorg När skuggorna hotar ditt solsken Så är vi din tryggande borg Älskade barn I dag vill vi visa för vänner och släkt Den gåva vi fått att bevara Ett barn att få älska och skydda från ont En lycka för stor att förklara Refr: Ditt liv skall vi följa och finnas för dig Och dela din glädje och sorg När skuggorna hotar ditt solsken Så är vi din tryggande borg Älskade barn.
Hemmeline Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 http://www.rimemoen.com/scrapping/ Denne siden har masse fine dikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå