Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan si litt kjapt hva de gjorde under utredningen!

Først tok jeg blodprøver gjennom en hel syklus, tror det var 4 prøver(alle verdiene var fine).

Min mann leverte også sædprøve som var helt normal.

Så ble jeg og min mann innkalt til samtale, og de tok innvendig ul. Alt så veldig bra ut, det var liksom ikke måte på hvor spreke eggstokker jeg hadde:/

En måned senere tok jeg kontrast røntgen av egglederne, og alt så forsatt helt bra ut.....

Vi har fått diagnosen uforklarlig barnløse, og klaffer det ikke i sommer blir det som sagt ivf til høsten.

Jeg går på privatklinikk og der har de svært liten ventetid, kan nesten få time på dagen:)

Klart vi betaler en del for det, men det synes jeg det er verdt.

Må få legge til at vi har et barn på 3,5 år fra før av, og han ble unfanget på første forsøk... Ikke er jeg så veldig gammel heller;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at jeg er livredd for å havne i samme sko som deg. All den testingen...ville vært så redd for at det var noe galt. Kjempebra i alle fall at alt er som det skal. Har hørt om mange ufrivillige barnløse som blir gravide når de endelig har gitt opp. Er vel relatert til stress...hmmm..sikkert derfor jeg ikke har EL denne mnd; er jo blitt helt oppslukt av dette. Hvor mange pp er det vanlig å ha før man tar steget og går gjennom disse undersøkelsene?

Skrevet

Takk for svar ALIICE :) Da vet jeg sånn cirka hva jeg har å forvente av tester...om det ikke klaffer snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...