JenteOgGutterMamma! Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei! :-) Begynner på uke 33 på tirsdag, og har dei siste 2 - 3 dagene merket at det kan komme endel utflod etter/ i forbindelse med at jeg har hatt kynnere! Er jo 5 gangs, så jeg burde kanskje være utlært i dette nå, men husker liksom ikke at det var slik i dei forrige svangerskapene så tidlig? Noen andre som har erfariner med dette?
Lykke X 4 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Synes "fødesymptomene" har kommet tidligere og tidligere, samt sterkere, for hvert svangerskap. Er 35+4 uker nå, men alt føles som det gjorde de siste dagene før fødselen med nummer 2 Ser med gru på å gå slik i 4-6 uker enda...
rosa76 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Henger meg på denne..Jeg har massevis avkynnere og de kan godt finne på å komme regelmessig. Har hatt timer hvor de harkommet hvert tredjeminutt og vart i to minutter..og jeg er bare i uke 27.. Er tredjegangs og synesogså at alle symptomer har blitt sterkere for hvert svangerskap. Jeg har også en god del utflod nå...og (sorry detaljer) i går kom det en svær geleklump i tilegg. Blei litt redd mtp tidlig slimpropp..skjer det ikke mer i dag så er det vel heldigvis ingenting på en stund ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå