Eva_81 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Vi skal til London, og deretter med tog til Liverpool, til høsten. Da er lillegull ca 8 mnd. Noen som har erfaringer med å ha med baby til disse byene? Barnevennlige hotell? Aktiviteter? Håper på mange svar:)
Squirrel79 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ikke erfaring med å reise med barn i disse byene, men har bodd i England i 7 år, så kjenner litt til hvordan landet fungerer i forhold til barn. I London er det som kjent myyyye folk, så om du skal ha med vogn, så ta med en som du kan klappe sammen. Hele England kjører en annen linje enn Norge når det gjelder å ha med vogn på buss, undergrunn etc. Hvis det er plass til å ha ungen i vogna er det greit, hvis ikke så må du klappe sammen vogna og ta ungen på armen eller fanget. Så en eller annen trille er å anbefale. Det kan muligens være lurt å kjøpe dette i England om du ikke allerede har en, da det er myyye billigere der. Barnevennlige hotell og aktiviteter har jeg ikke så mye peiling på, men om du bor på en av kjedene, som Travelodge, Travel Inn, Holiday inn, etc, så tror jeg det er helt greit med barn, da det er familiehotell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå