blomstre Skrevet 17. juni 2009 #26 Skrevet 17. juni 2009 Fillær'n, jeg begynner å bli gammel og senil.... Husker ingen nick fra Bim for 1 år+ siden, men husker fler fra da jeg hang på Dib for 8 år siden! :-/ (og på bim var jeg bare observatør, først nå jeg faktisk har skjønt at det går ann å skrive her selv også, hihi...).
Ninemi Skrevet 18. juni 2009 #27 Skrevet 18. juni 2009 Ja, jeg husker deg Men nå har jeg jo deg både på msn og facebook da, hehe Het Vickhy eller noe sånt på bim. Fikk mitt lille gull 14.mars. Så moro å se at så mange jeg husker fra bim fortsatt er her Nesten så jeg ble litt sentimental og savnet tiden vi satt med store mager og snakket med hverandre.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 19. juni 2009 #28 Skrevet 19. juni 2009 dæven, her var det mange kjente nick ja! haha, men jeg husker ikke om jeg bare "observerte" eller om jeg faktisk var aktiv selv i mer eller mindre grad Kjekt var det på BIM ihvertfall, falt helt av lasset på 0-1..ble litt for mye av det "gode" for min del.. Men ihvertfall, om noen skulle huske meg, så går det ihvertfall helt fantastisk Bloggen til thea er : http://theanathalie.blogspot.com, bare å ta turen innom og hilse på (så kan dere jo se hva vi har bedrevet tiden vår med!) klem til alle!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 21. juni 2009 #29 Skrevet 21. juni 2009 Her er det mange jeg og husker, ja:-) Jeg het Åse77 med Tobias i magen. Tobias kom ut av magen 26. februar. Storkoser oss, men etter et problemfritt svangerskap har vi virkelig fått det igjen etter at han ble født. Begynte med at han hadde Kiss-syndrom med kolikksymptomer. Fikk behandling for dette da han var 3 mnd. Ble mye bedre, men har aldri fått skikk på søvnen hans, til tross for at vi har prøvd alle triksene i alle bøkene. Til slutt fikk vi Vallergan da han var 7-8 mnd, men hjalp ikke. Hadde en bra periode da han var ca et år, hvor han sov fra 19-06. Dette varte en måned, så var det slutt på den "luksusen" Siste ukene har det vært ille, og sist natt verre enn noen gang. Våken og hylte mer eller mindre sammenhengende fra 0030-0500. Sovna og sov "helt" til 0800.... Vært på helsestasjon og lege et utall ganger, men ingen som gjør mer enn å lytte og si han er helt fin, og sagt vi må være strenge. Og det har vi vært. Men nå blir jeg mer og mer sikker på at det er nødt til å være noe galt. Så i mmorgen skal jeg ringe legen, og kreve at han utredes skikkelig, særlig med tanke på refluks, siden det er det jeg mistenker mest. Så får jeg bare håpe vi til slutt skal få en hel natts søvn. Og at samboeren min en gang glemmer hvor tøft vi har hatt det, sånn at Tobias ikke blir enebarn. Det er nemlig hans plan slik ting er nå.... Ble litt sytete dette så jeg.... Ikke meningen:-) Tobias er en fantastisk nydelig gutt, som er kjempeblid og fornøyd bare han slipper å være i senga si. Han går i barnehage, og stortrives med det. Jeg var tilbake i jobb i januar, og siden jeg jobber turnus, går det greit selv om nettene ofte er tøffe. Skal bygge oss hus nå, og krysser bare fingrene for at jeg i løpet av et års tid kan snike meg inn på bim igjen, for må jo ha to barn når vi skal ha nytt hus:-)
kitty08 Skrevet 21. juni 2009 #30 Skrevet 21. juni 2009 Saa hyggelig med oppdateringer. Saa slitsomt det hoeres ut, Aase med Tobias, haaper dere faar skikkelig hjelp!! Og et tips: vent uansett med aa bli gravid til huset er bygget! Vi har en vilter et-aaring, fulle jobber, barnehageklur OG oppussing. det er litt vel toeft ... Ellers er det sykt aa tenke paa saa mye som har skjedd dette aaret, tiden paa BIM var superhyggelig, men er saaaa fjern naa;-).
stockflets Skrevet 22. juni 2009 #31 Skrevet 22. juni 2009 Jeg husker også nicket ditt;) Var ikke blant de mest aktive men synes det var veldig kjekt her inne. Blir ikke så ofte nå lenger.. Har ei veldig aktiv jente som jeg fikk 20. feb. Er fortsatt hjemme, men begynner å jobbe igjen i aug. Tror det vil gå veldig bra da hun er med å levere storebror hver dag, og ikke vil være med ut i bilen igjen. Går inn på avd og begynner å leke;) Artig å se flere gamle kjente nick;)
fjollefrua Skrevet 22. juni 2009 #32 Skrevet 22. juni 2009 Jeg husker mange av dere jeg også, men jeg var nok ikke så veldig aktiv selv. Det gikk i perioder husker jeg. Jeg leste mange av innleggene deres, og har fått masse råd og hjelp. Jeg fødte 25 mars, 4 dager før termin. Vi har kost oss masse i året som har gått og 10. august begynner han i barnehagen. Han er en drømmegutt,som sover hele natten (fra 20.00-09.30), spiser bare hjemmelaget mat og brødskiver (hater middagsglass) og er stort sett blid og fornøyd.Har ikke begynt å gå enda da, men det kommer etterhvert. I mellomtiden har jeg rukket å sagt opp jobben, kjøpt oss nytt hus (som vi pusser opp for harde livet), og planlegger å bli gravide neste sommer... Jeg fant ut at jeg bare skulle hoppe i det å jobbe noe jeg kommer til å trives med. Derfor startet jeg å utdanne meg som hundemassør, startet eget firma, og styrer min egen hverdag akkurat som jeg vil. Gubben jobber turnus, så vi får MYE kvalitetstid sammen alle tre... Er enig med at småtroll 0-1 år var litt kjedelig ja, men nå har jeg begynt å være her inne igjen. Sikkert pga jeg er litt babysyk igjen...
trebarnsmamma84 Skrevet 23. juni 2009 #33 Skrevet 23. juni 2009 Her kjem oppdatering frå meg og...om noken husker meg...trur eg heitte turidchr eller turid84...husker ikkje heilt..hehe=P Gullet mitt vart altså født 23.juni, 4 dager over termin,og er altså 1 år i dag=)=)Me skal feire på ekte st.hansvis med grilling og rømmegrøt.... Han skal begynne i barnehagen til hausten i 50 %...håpar han likar seg der----Storesøster er 4 år og 4 mnd, og storebror er 2 år og 2 mnd....!! Eg er begynt å jobbe igjen,men berre ekstra,då eg ikkje har noko fast.... Ellers er det ikkje så masse å fortelle....Var ei veldig koseleg tid på bim....=)=)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 24. juni 2009 #34 Skrevet 24. juni 2009 Jeg husker deg Med oss går det bra! Har fått ei fantastisk flott & utrolig blid tulle som nå er 15 mnd.Hun starter i barnehagen 10 aug,gleder oss Er hjemmeværende til hun startet,da blir det tilbake til en ell annen jobb som hjelpepleier...men,tviler på at det blir 100%.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 24. juni 2009 #35 Skrevet 24. juni 2009 P.s jeg var en av de få på Dibnsom fødte i seteleie ...men alt gikk supert...nøle ikke med & gjøre det igjen! Tulla ble født på termin 09.03.08,& vannet gikk helt naturlig hjemme
Galskapens overhode Skrevet 29. juni 2009 #36 Skrevet 29. juni 2009 Hei.. Så hyggelig å bli husket! Og ja jg husker deg, og har fått med meg at du har fått nr 2 også!! Produktiv du.. =) Jeg hadde termin 28. februar, men Lucas Nathaniel vill eheller komme 6 uker før den 17. januar.. PÅ eksamensdagen min attpåtil. Etter my nattevåk og pustestopp så ble minsten operert i april. Nå har vi bare nattevåk. Går på Vallergan, sløvende allergimedisin, og er nede i 3-4 oppvåkninger på natta.. Herlig! Nå er jeg selv nettopp ferdig student og ser frem til å jobbe et år før vi tenker på å få nr 3. Eldste, dukka mi, begynner på skoleni august. SÅ det hadde vært fint å bli ferdig med småbarn en gang i tiden også... Tiden med Lucas Nathaniel er så morsom nå.. Han er 17 mndr, o det kommer så mange nye ord. Pusse, sove, tørst, sitte her, se der, lyset, brus, nammenam, banke, borte, beste, blomst, fisk, bade, bæsj, æsj hallo, hei, nei, takk.... og mye mer... KOmmer noe nytt hver dag. Og jeg blir like imponert hver eneste gang. Hvordan går det med deg ellers? Noe søskensjalusi?
Anettemor82 Skrevet 5. juli 2009 #37 Skrevet 5. juli 2009 Hei! husker du meg da? jeg husker deg veldig godt. Het det samme som jeg heter nå bare med div tillegg til nicket tror jeg. Jeg har da en gutt som var født 19. januar so,m skal begynne i barnehage fra høsten av. han har vært hos mamma det siste halve året mens jeg har jobbet. Nå kommer en lillebror 2. oktober. Det gleder vi oss veldig til. husker også Sfinx, erisa.queen of the road og sikkert flere etterhvert som januarfolkene dukker opp. tror jeg var mest på klubbsidene på slutten av svangerskapet iallefall.
twoboys & a girl Skrevet 6. juli 2009 #38 Skrevet 6. juli 2009 Hei:0) Husker en del av dere. Jeg het reflex da. Virker som en evighet siden bim. Min gutt kom på terminen 30.des, og han har vært en solstråle hele tiden. Begynte i bhg for snart to mnd siden, går kjempe bra elsker å spise matpakke i bhg. Løper rundt og er veldig opptatt av kjøretøy og dyr:o) Leker og krangler med storebror. Mammadalt, har ennå ikke fått avvent han helt med ammingen, men er på tur:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå