Labambie Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hvordan går det med dere? Hvordan går det med deres små? Og ikke minst dere? De fleste har vel begynt å jobbe igjen? Jeg husker så mange, og vi hadde det jo SÅ koselig inne på 3. tri, så ble det vel litt kaotisk inne på 0-1 for mange av oss.. Men NUH som ting har roet seg og hverdagen er er for fult, vil jeg gjerne ta opp igjen tråden! Dere husker jo selv hvem dere er.. Jeg husker bare noen.. Sunniva78, Queen of the road, Sfinxen, kokosyklus, bris +++ KOM IGJEN! :)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg husker deg, men er ikke sikkert du husker meg! Har byttet litt på nicket mitt utover også jeg da.. Jenta mi er straks 15 mnd nå og alt er bare herlig! Har begynt å jobbe igjen og hun går i barnehagen. Hun stortrives med det, og jeg jobber korte dager (til 13-14) så det er masse tid å kose seg sammen etterpå! Skal nå ha en til i januar, det gleder vi oss veldig til.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 husker du ikke meg altså? MissUlv?? Hmrf! Hihi tja, her går nå dagene rasende fort forbi. Jeg jobber deltid enn så lenge, og er hjemme med knøttet. Til høsten begynner hun i barnehage, og jeg hååååper på å få ny jobb snart! Vesla er en villmann/jente, som raser avgårde i full fart, og ikke er redd for noen ting. Litt stressende for mammaen i perioder
Labambie Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Hva kalte du deg før da? Gratulerer med nok en spire i magen! Kjenner jeg er LITT missunnelig... Blir sikkert kjempestas med to!!
Labambie Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Selvsagt husker jeg deg Ulvemor!! :) Husker jeg var så missunnelig fordi du og Bris hadde termin 3 dager før meg.. Men hvem snek i køen? Jo meg.. Hahahaha!! Jeg kjenner jeg blir litt sånn trist når jeg tenker tilbake på tiden vår på bim, så koselig vi hadde det. Følte meg som venn med alle sammen inne på 3. tri!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 ja, jeg savner tiden på 3 tri. Å komme over på 0-1 år var en skikkelig nedtur, plutselig forsvant alle, og hadde nok med nurkene sine... Forståelig nok:) Jeg og Bris hadde termin dagen før deg altså Men både du og Bris fikk før meg, skikkelige kø-snikere Jeg var jo helt sikker på at jeg kom til å gå langt over termin med vesla, siden jeg gikk 2 uker over med eldste. Og da var det kjipt når "alle" fødte før meg Gleden var dermed stor da jeg fødte på termin
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg het Mamma til Christina <3 og Trine *venter på lillegull* bla. Gleder oss veldig til å få et lite nusk til ja!
Shinyogsmåen Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Hei. Husker deg veldig godt Labambie! Men er ikke så rart om du ikke husker meg. Fulgte en del med på dere, da dere hadde kommet så mye lenger enn meg følte jeg. Husker ikke helt når dere hadde termin, var det februar eller slutten av januar? Selv hadde jeg termin i mars og fikk en liten gutt 1. mars. Jeg går fortsatt hjemme, da vi ikke har fått bhg plass. Men har fått fra august. Gleder meg masse til å begynne å jobbe igjen. Hvordan går det med deg da? Christina&lillegull <3 : Vi var vel i samme terminklubb tror jeg? Husker deg i så fall bare som Trine
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Labambie hadde termin 10. februar, men fødte 3 uker før, rundt den 20-21 januar. Jeg (hadde nicket MissUlv på BIM) hadde termin 9 februar
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juni 2009 #13 Skrevet 14. juni 2009 og Bringebæret. Savner Bringebæret jeg.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 14. juni 2009 #14 Skrevet 14. juni 2009 Ja, jammen! Var det nr. 5 Bringebæret fikk?
Labambie Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2009 Bringebæret ja.. Savner henne! Har prøvd å søke henne opp uten hell... *sukk* Miss Fat har jo nettopp fått nummer to!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. juni 2009 #16 Skrevet 14. juni 2009 Bringebæret fikk nr 5 ja, så hun har vel kanskje ikke tid til DIB
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. juni 2009 #17 Skrevet 14. juni 2009 Ja, det kan godt hende ja! Var i Mars 2008-klubben jeg! Fødte 15.mars
Sunniva78 har to små Skrevet 15. juni 2009 #18 Skrevet 15. juni 2009 Hei, her er jeg!! Klart jeg husker dere alle sammen:-) Virker så uendelig klenge siden jeg "hang" inne på bim..! Vet ikke om hverdagen har roet seg så veldig her i gården da men, hehe... Jeg er jo hjemme i ny permisjon med lillebror som ble født i slutten av mai:-) Det går sakte men sikkert opp for meg at jeg er tobarnsmamma... For drøye 2 år siden var vi nettopp ferdig med 6. egginnsetting, jeg hadde ikke trodd det om noen hadde fortalt meg at jeg snart skulle være mamma til to vakre gutter:-) Eldstemann som ble født i midten av februar er en svært aktiv og fornøyd gutt. Det går i ett hele dagen, og han får ikke kosa (kos kan i noen tilfeller tolkes forskjellig, hehe. Men selv om han trykker kose-kanina si i ansiktet på lillebror så mener han det godt...) nok med lillebroren sin:-) Han går i familiebhg, og etter en treg start med endel sykdom stortrives han der. Godt for han å ha sin egen friplass der, og kjempegodt for oss alle at han har mulighet for å ha korte dager og litt fri innimellom første året i bhg:-) Artig å høre hvordan det står til med dere andre!!!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 15. juni 2009 #19 Skrevet 15. juni 2009 Jeg husker deg. Var vel ikke så aktiv, men leste mye. Går kjempebra her.Småen har rukket å bli over 14 mnd og begynte å gå for 1.5 uke siden så her går det unna:) Rart å tenke på at d har gått så fort. Gruet meg nesten til å gå over til dib da jeg koste meg på bim, inne på 3. tri. vel å merke:)
lille sprelle Skrevet 15. juni 2009 #20 Skrevet 15. juni 2009 var ikke verdens mest aktive, men husker deg! fikk pre og dysmatur og var skikkelig dårlig både før og etterpå, men alt går helt strålende nå! (ihvertfall med snuppa)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. juni 2009 #21 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Ja, jeg husker deg! ... vet ikke om du/noen andre husker meg men..?! Husker deg spesielt godt fordi du hadde/har alltid så gode råd å komme med :=) ... synes jeg da! Jeg lå jo noen mnd. bak en del av dere ..(termin 16mai - fødte 15mai) men fulgte med på det som skjedde ) Jeg storkoser meg med min nydelige datter som begynner i barnehage 3.august = skrekk&gruu!! Deilig med noen ekstra (sommer)mnd. hjemme med henne! Ellers synes jeg at ting går såååå treeeegt her inne.. typ 5 nye innlegg pr.døgn... ZZzzzzzzZZzzzzzz... ;o) Ha en finfin kveld, klem DD
Prinsessemamma x 2 Skrevet 17. juni 2009 #22 Skrevet 17. juni 2009 Ja, jeg husker deg Dolly D Moro!! Jeg "fant" forresten Butterfly inne på Bli gravid-forumet her forrige dagen. (Gud vet hvorfor JEG var der inne.....)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. juni 2009 #23 Skrevet 17. juni 2009 Til Bare Bris: husker deg også!! Og det hender jeg snoker litt inne på Bli gravid jeg også.. kanskje fordi jeg/vi har begynt å tenke litt på nr. 2? God aften!
kajfla Skrevet 17. juni 2009 #24 Skrevet 17. juni 2009 t.o.m. jeg husker de fra BIM og jeg hadde termin i juni... lurer på hvorfor jeg husker deg da..? kanskej du skreiv mye innlegg på skravle osv..?
giggsi Skrevet 17. juni 2009 #25 Skrevet 17. juni 2009 Jeg husker deg. Jeg kom aldri til 3 trimester da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå