Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 nå, og har ikke kjøpt en ting.

Mest pga manglende kapital.... venter på O.S og foreldre penger etc...

men kjenner at panikken begynner å komme krypene...

Flere som ikke har alt på plass...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38 og har heller ikke alt på plass :S

har riktignok en del etter storebror, men venter også på OS og skattepenger før jeg får kjøpt siste..(noe som kan bli etter fødsel:S)

har bestillt vognen men får ikke hentet den før skattepengene kommer... har heldigvis mulighet til å få lånt hvis h*n kommer før.

Skrevet

Nei, er i uke 35 nå, og har langt fra alt i boks enda!

Surfer på Finn.no etter vogn, men må vente til skattepengene kommer før jeg kan handle inn noe mer. Mangler noe annet småtteri, men det handler jeg etterhvert. Venter nr 2 nå, og merker at jeg ikke stresser like mye med å ha ALT i hus før fødselen denne gangen, hehe!

Skrevet

Jeg er i uke 38 og mangler også en del ting. Bilsete er vel det som haster mest nå, men som de andre venter jeg på feriepenger for å få kjøpt det som mangler.

Må også ha en del småting som helsetepper, kluter, håndkle osv..

Men vogn, stellebord og seng er på plass. (mangler dyne, da :-)

Føler ikke at jeg må stresse, men gjør det litt likevel..

Men får eventuelt sende ut samboer på shopping om jeg ikke skulle rekke alt.

Men må få pakket den berømte baggen, da. Og mangler en del ting der også, og det stresser meg vel egentlig mer.

Skrevet

Er i uke 33og har mye på plass, men ikke alt nei. Vognen er bestilt, men er ikke kommet enda og dermed heller ikke i hus. Akkurat det tar ejg med ro da. Verre er det med at vi ikke får somlet oss til å løse sengeproblemet. Eldstemann på 6,5 år har "voksen"seng, mellomste på 4,5 år har barneseng som er litt mindre enn voksenseng og med sengehest på, og minste på 2 år ligger i grindsengen. Og grindsengen må jo babyen ha, så da må mellomste få voksenseng, slik at 2 åringen kan overta barnesengen + ny madrass til sprinkelsengen. Men akkurat nå har vi hatt så mye store utgifter at vi må vente på skattepenger og feripenger. Dvs, vi har penge rpå en sparekonto, men vil helst ikke bruke fra denne.

Gleder meg til å få de siste tingene ordnet og i hus. Ikke at jeg tror jeg kommer til å føde før om ca 7-8 uker, men liker å ha det på plass likevel :-)

Du får skrive lister i stede, slik at du hvet hva de trenger og hvor du får tak i det. :-)

Skrevet

Er 35 uker og har alt på plass unntatt base til bilstolen som vi skal kjøpe nå :)

Skrevet

Har alt unntatt sprinkelseng med tilbehør. Dvs dyne, pute og sengetøy har vi.

Sist hadde vi nesten ingenting klart da han kom tre uker før tiden, og husker det ble veldig stress å handle inn alt i full fart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...