Celeste85 Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Så da er jeg tilbake her jenter! Bedre lykke neste måned... Var 5+1 Ny dag, med nye muligheter:)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Uff så utrolig trist. Sender deg en stor trøste klem. Lykke til videre
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Uff,føler med deg,men godt du ser fremover alikevel.Bedre lykke neste gang:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Å, så trist Celeste!! Synes det er så mange som mister... Det er ikke noe hyggelig! Synes man bør få beholde den spiren man så lenge har prøvd å få...
juligutt2010 Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Mistet jeg også..... Utrolig trist. Trodde jeg var 3,5 mnd på vei, men fosteret døde trolig allerede da jeg var ca 2 mnd på vei. Grudde meg veldig til utskraping, men det gikk faktisk veldig bra. Det slapp du kanksje? Vi får bare stå på igjen... Kommer du til å vente med å prøve igjen til etter to menstruasjoner (eller ca 3 mnd etter utskarping)? Det er anbefalt det, men jeg synes det er lenge...
Dotten Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Æsj så trist! Ønsker deg masse lykke til og håper en ny spire sitter fort
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Kjempe trist og høre( Ta tiden til hjelp, få orden på kroppen både fysisk og psykisk før dere prøver igjen. For noen tar det kort tid og for andre litt lengre tid. Men trøsten er jo at dere blir gravide da:)))))))))))) Snakker av erfaring, ønsker dere lykke til videre og oversender en varm klem
Celeste85 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2009 Tusen takk for gode ord alle sammen. Måtte gråte litt i armkroken til min kjære i stad, men vet det ordne seg til slutt! Lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Mista for 3 dager siden. Prøvd i 13 pp og går inn i vår 14. pp nå. Vi må bare se fremover. Vi starter opp med prøving igjen med det samme Lykke til alle sammen
Molait Skrevet 14. juni 2009 #12 Skrevet 14. juni 2009 Uff, leit:( Men får ihf en bekreftelse på at kroppen fungerer, at man faktisk KAN bli gravid. Men er såklart veldig trist forde. Jeg hørte om det der om hvor mange tr før prøving. Jo er anbefalt av noen få å vente noen mnd. Hørte med sykehuset og de sa nei da. Vent en tr så man vet kroppen er i gang igjen og så det er lettere å vite når du blir gravid. Jeg spurte om ikke livmora trengte en liten pause (gikk nå 14 uker jeg da) men da sa hun at om den er klar for å bli gravid igjen så blir du det. Er den ikke klar så blir du ikke det. Og kroppen har en utrolig evne til å hele seg, så det var bare å kjøre på. Ble anbefalt å sette igang raskest mulig for man er gjerne litt mer fruktbar i periodene etter en sa/ma.
juligutt2010 Skrevet 15. juni 2009 #13 Skrevet 15. juni 2009 Tror jeg skal høre på din lege jeg Hadde så ustabil mens før jeg ble gravid, så er l"ivredd" for at det skal ta lang tid før mens igjen...Så da derfor vil jeg kun vente på en mens jeg også... Da kjører vi på igjen (en lege forklarte til meg at om man ikke venter, og ikke kroppen er klar, så er det lettere for å miste igjen fordi ikke egget fester seg eller noe slikt.... ?)
Celeste85 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2009 Jeg har blodtype A-. Det betyr at kroppen min i utgangspunktet vil frastøte seg foster/baby hvis dens blod og midt blod kommer i kontakt. Er derfor redd for at jeg ikke kan gå et helt svangerskap. Har ei venninne som har samme blodtype og hun har 2 friske barn, men det er så mye man begynner å tenke på når man er i denne situasjonen...
juligutt2010 Skrevet 15. juni 2009 #15 Skrevet 15. juni 2009 Uff da.... det har jeg aldri hørt om før.. Men i og med at venninna di har to friske barn betyr det kanskje at dette ikke pleier skje så ofte? Skjønner uansett at det gir grunnlag for bekymring... Men du er ung ennå, så det går bra til slutt skal du se! Greit å vite hvorfor man evt aborterer da... At det ikke er noe du kan gjøre med det liksom... Jeg tenker endel på hva jeg kunne gjort annerledes osv etter at jeg aborterte... Skulle gjerne visst hvorfor det skjedde.... Lykke til!
Cat&Gullungene Skrevet 15. juni 2009 #16 Skrevet 15. juni 2009 Regner med at du mener at du er resus negativ. Det har ingenting med blodtypen din å gjøre, men at du ikke har resus faktoren i blodet ditt. Jeg er O resus minus, du er sikkert A resus minus, hvis jeg forstår deg rett... Er det ditt første barn har det ingenting å si overhodet. Hvis du føder et barn som er resus positiv, vil du få en injeksjon på barsel for at du ikke skal få problemer med evt barn nr to. Min datter var resus negativ som meg, så jeg trengte ingenting. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå