millere Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 har lyst på noe søtt hele tiden. Er i uke 30....Flere som meg? Venter jente denne gangen (hadde gutt sist gang). Kan ikke huske jeg var så fysen da. Lurer på om det har noe med kjønnet å gjøre...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har lyst på ALT fortiden!!! Alt fra jordbær, is, sjokolade, vannmelon, potetgull... ja, you name it Venter gutt Men har jo hatt hyperemesis og ikke orket noe form for verken brus (drikker jeg fortsatt ikke) eller godis når jeg var så kvalm, så tenker som så at jeg "tar det dessverre igjen nå" Hehe...
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Er i uke 31 og har det på samme måten. Men jeg venter gutt og fikk jente sist. Sist var jeg kjempeflink til å passe meg, men det er mye vanskeligere nå når jeg har ei fra før. Blir mange hjemmekvelder og sånn
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Søtt har jeg IKKE lyst på. Kan fremdeles bli kvalm bare jeg kjenner lukta av sjokolade. Jeg var slik i 1.trimester sist jeg var gravid også, men det gav seg og lysten på sjokolade kom for tilbake for fullt. Nå er det jordbær og vannmelon som står høyest på lista mi (skal kjøpe vannmelon til 3,90 pr kg i morra ja!!! =) ). Jeg fikk jente sist og venter jente også denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå