Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Den trekker inn vann. Hva er dems prosses? De tester den for hvor mye vann den tåler og imprignerer den bare? Eller kan jeg forvente å få ny jakke?
Alenemamma :) Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 jess, du får nok ny jakke. Jeg har fått ny jakke 2 ganger, andre gangen valgt jeg en annen modell, allerede nå etter 6 mnder er den kjempenuppetet på armene så nå tenker jeg at det snart er på tide å få ny;) Jeg synest egentlig disse jakkene ikke er noe gode, blir slitte fort i sømmene, nuppete og mine har heller ikke vært vanntett, Eneste grunnen til at jeg kjøper de er den garantien den er kos:)
mum&boyz Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Om du har kjøpt en jakke som i utgangspunktet skal være vanntett har du rett på ny jakke. Med mindre du selv har eks vasket jakken på 90grader el noe:) Om hele stoffet på jakken trekker inn vann er det nok skjedd en feil med impregneringa under produksjonen, om sømmene/glidelåser ikke er tette er dette og produksjonsfeil! Rett på ny jakke har du uansett. Nå går jeg sef ut fra at jakken er forholdsvis ny:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Den er knapt 1år gammel. Har vasket den på 40 grader 2 ganger på dette året. Den blir fort skitten å. Damen på sporthuset sa det kunne ta 2 uker å få tilbake jakken. Jeg går nå uten jakke om dagen ;OS Det er jo også litt dumt. Forhåpe bergans er raske.
Alenemamma :) Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Ja synest også de blir fort slitte, bergans har 5 års garanti så ny jakke får du uansett:) om jakken hadde vært 4 år så hadde du også fått ny:)
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 hadde du kvitteringa..? Vi har samme problemet med våre jakker.. 1 år gamle ca... men har jo ikke kvitteringa da..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg trengte ikke å vise no kvittering ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå