Gå til innhold

Jeg leverte inn Bergans jakken min i går, noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den trekker inn vann. Hva er dems prosses? De tester den for hvor mye vann den tåler og imprignerer den bare? Eller kan jeg forvente å få ny jakke?

Skrevet

jess, du får nok ny jakke. Jeg har fått ny jakke 2 ganger, andre gangen valgt jeg en annen modell, allerede nå etter 6 mnder er den kjempenuppetet på armene så nå tenker jeg at det snart er på tide å få ny;) Jeg synest egentlig disse jakkene ikke er noe gode, blir slitte fort i sømmene, nuppete og mine har heller ikke vært vanntett, Eneste grunnen til at jeg kjøper de er den garantien den er kos:)

Skrevet

Om du har kjøpt en jakke som i utgangspunktet skal være vanntett har du rett på ny jakke. Med mindre du selv har eks vasket jakken på 90grader el noe:) Om hele stoffet på jakken trekker inn vann er det nok skjedd en feil med impregneringa under produksjonen, om sømmene/glidelåser ikke er tette er dette og produksjonsfeil! Rett på ny jakke har du uansett.

Nå går jeg sef ut fra at jakken er forholdsvis ny:)

Skrevet

Den er knapt 1år gammel. Har vasket den på 40 grader 2 ganger på dette året. Den blir fort skitten å. Damen på sporthuset sa det kunne ta 2 uker å få tilbake jakken. Jeg går nå uten jakke om dagen ;OS Det er jo også litt dumt.

Forhåpe bergans er raske.

Skrevet

Ja synest også de blir fort slitte, bergans har 5 års garanti så ny jakke får du uansett:) om jakken hadde vært 4 år så hadde du også fått ny:)

Skrevet

hadde du kvitteringa..?

Vi har samme problemet med våre jakker.. 1 år gamle ca...

men har jo ikke kvitteringa da..

Skrevet

Jeg trengte ikke å vise no kvittering ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...