Lady Ivory Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Er det virkelig bare meg som liker dette navnet? Har alltid syntes det var nydelig, men ser liksom ingen andre som bruker dette. har en gutt som heter Theo så syntes det hadde passet fint på en evnt. søster?
prebs Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Thale er nydelig, ja =) Thale og Theo var sjarmerende
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Thale er fint. Synes ikke det stod så bra stilmessig til Theo, men ja. Fungerer vel
Eva_81 Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Thale er et veldig fint navn. Men synes ikke det sto så veldig godt til Theo, som jeg forøvrig ikke liker.
Castho Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg synes det er penere å skrive Tale men når du har Theo så er det kanskje finere med TH. Personlig synes jeg ikke at det er kjempe pent og ikke samme sjanger som Theo men hver sin smak.
Miranda har født :-) Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Det er finest å skrive Tale. Et helt ok navn. Syns det passet bra til Theo, og begge blir på 4 bokstaver :-) Men Thale går det også da :-)
Mamma til Milla, Teo og Selma Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Syns navnet er fint og står godt til Theo. Selv om det ikke er helt samme sjanger, klinger navna fint sammen, og det er det viktigste. Ville skrevet Tale for å unngå th-lyden på engelsk, men det er jo en smakssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå