Søvnløs i Oslo Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 Hei, Jeg har en jente som har vært urolig helt siden fødselen. Hun var kolikkaktig de første månedene, og gikk mer over til å være generelt urolig. Må legge til at hun er plaget med reflux. Uansett, hun er nå 10 mnd. og noe jeg har funnet ut hjelper for å roe henne hvis hun er svært urolig og ikke får sove, er å sette på takvifta på soverommet vårt og sitte under den og bysse henne. Den har en nærmest magisk effekt på henne. Jeg kom aldri på å prøve dette da hun var en liten baby. Men, kanskje noen med små kolikkbarn burde teste ut dette? (hvis dere har en takvifta da altså). Jeg vet ikke hvordan de små babyene reagerer på luft på denne måten, om de klarer å puste regelmessig for eksempel. Men det kan jo være verdt et forsøk? Jeg vil gjerne ha tilbakemelding hvis noen tester det altså.
guZaHo Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Heisan! her er våre erfaringer med vår lille Ada på 10 uker som kar kolikk: https://social.zaera-holo.net/web/gustavo/blog/-/blogs/vare-erfaringer-med-kolikkbarn lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå