Gå til innhold

Andre med IKM i dag som ikke har testet enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å vente til i morgën før jeg tester! Spennende :)

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm i dag! Foreløpig ingen mensen... Men, sist ikm kom den ikke før ut på ettermiddagen.. Jeg kommer til å gå på do hundre ganger i dag, med hjertet i halsen hver gang.. Kommer ikke mensen i løpet av dagen kjøper jeg kanskje en test i morra..

Skrevet

FØler du at mensen er på vei da? Eller? Jeg føler nemlig ikke at den er på vei.. Er helt sinnsykt innbilt gravid i dag, hahah.. :) Jeg kommer nok også til å løpe på de hvert 10ende min i dag

Skal teste på morgenurin i morgen hvis ikke TR kommer i løpet av dagen..

Har du noe symptomer da?

Jeg er rar i magen, den føles litt oppblåst eller noe. Tidvis vondt i hodet, og har blødd neseblod x-antall ganger de siste ukene, sist nå nettopp (usikker om det er ett symptom da)

Hold meg oppdatert om hvordan det går med deg da! KRysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hei håper på barn!!

Jeg er litt usikker på om jeg føler at mensen kommer eller ei..føler meg litt oppblåst kanskje.. Da jeg var på do for et par timer siden kom det litt lyserosa på papiret.. Men, etter det har det ikke kommet noe..men, skal på do snart for å sjekke igjen.. Egentlig så tror jeg mensen kommer denne gangen også..

Har litt ømme pupper og har hatt et slags trykk på venstre side av livmoren et par dager. Ellers ikke noe.

Lykke til! Keep me updated ;)

Skrevet

Fortsatt ingen mens her. Heller ingen antydning til det..

Jeg er helt ute å kjører i dag. Klarer ikke tenke på annet. Var på jobb ett par timer tidligere i dag, men måtte bare gi opp fordi det var umulig å konsentrere seg :) Det blir testing på morgenurin i morgen!

Vet ikke om jeg tror mensen kommer eller ikke jeg.. Har som sagt litt symptomer, men hvem vet? Var gravid i januar men mistet. Da merket jeg heller ingenting før jeg satt der med positiv test!

Skal du teste i morgen tidlig da eller?

Skrevet

Jeg synes jeg så litt lyserosa på papiret i stad...og det murrer en del...så har på følelsen av at mensen er på vei nå ja... Gitt opp håpet litt... Klarer ikke tenke på noe annet, og går på do i ett sett... Slitsomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...